Pod tym numerem dzwoniący pracownicy placówek i organizacji pomocowych będą mogli przez całą dobę przekazać wnioski z prośbą o wsparcie ich działań w terenie i pomoc ich podopiecznym. Żołnierz obsługujący infolinię przekaże taką informację koordynatorowi z właściwej brygady, który zajmie się realizacją zadania.
- Z założenia infolinia ma być narzędziem pomocniczym, wykorzystywanym wyłącznie w przypadku całkowitego braku możliwości złożenia wniosku o pomoc inną drogą, zarówno przez internetową aplikację „Platforma wsparcia WOT”, jak też w formie tradycyjnej – za pomocą pisma czy faksu - mówi Damian Stanula, oficer prasowy 2 Lubelskiej Brygady Terytorialnej.
Dotychczas składane wnioski dotyczyły głównie potrzeb transportu i dystrybucji żywności dla osób najbardziej potrzebujących, zaopatrzenia w materiały ochronne i płyny do dezynfekcji, zakupów i dostarczania leków, wsparcia personelu ośrodków pomocy społecznej i medycznego, czy też budowy polowych izb przyjęć.
Napisz komentarz
Komentarze