Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Chełm: Obie oferty odrzucone. Co z budowaniem marki miasta?

Oferty dwu firm, które zgłosiły się do przetargu na wyłonienie wykonawcy opracowania strategii promocyjnej miasta, zostały odrzucone. Urzędnicy planują niebawem kolejne postępowanie.
Chełm: Obie oferty odrzucone. Co z budowaniem marki miasta?

Pisaliśmy o ogłoszonym przetargu na wykonawcę dokumentacji dotyczącej strategii promocyjnej miasta. Ze swoimi ofertami zgłosiły się dwie firmy: 2mgroup Komunikacja Biznesowa Sp. z o.o. Sp. K. z Gdyni oraz ORIZON GROUP Sp. z o.o. z Warszawy. Obie oferty zostały odrzucone. Pierwsza z powodu niezgodności z przepisami ustawy (art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy o prawie zamówień publicznych). Druga zaś nie spełniła warunków udziału w postępowaniu (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy).

- W najbliższym czasie ogłoszone zostanie kolejne postępowanie - przekazał nam Damian Zieliński z gabinetu prezydenta.

Nowa strategia ma pomóc m.in. w wypracowaniu harmonijnych przekazów poprzez odpowiedni system wizualnej identyfikacji, opracować długookresowe wytyczne strategiczne razem z planem wdrożenia, zbudować atrakcyjny i spójny sposób komunikacji i promocji marki miasta. Ponadto ma ona pomóc w aktywizacji społeczeństwa podczas procesu budowania marki, wytworzenia poczucia identyfikacji z nowym wizerunkiem miasta i pobudzenia oraz wykorzystania przedsiębiorczości i aktywności mieszkańców.

- Do tej pory nie było w mieście spójnej polityki w tym zakresie. Przez to jako samorząd wiele traciliśmy, nie wykorzystując pełni swojego potencjału, m.in. np. w kwestii podziemi kredowych - mówi Zieliński. - Obecnie mamy do czynienia ze swoistym rozdrobnieniem działań promocyjnych, którym brakuje spójnego charakteru. Jak pokazują przykłady innych miast - przyjęcie jednolitej strategii i jej konsekwentne wdrażanie, przynosi wymierne korzyści pod każdym względem: napływu turystów, biznesu i rozwoju gospodarczego. Jest to ze sobą powiązane. Dążymy do profesjonalizacji tego obszaru, stąd decyzja o przeprowadzeniu postępowania na wyłonienie wykonawcy, który opracuje wspomniany dokument.

Nowa strategia promocyjna miasta ma na celu podniesienie rozpoznawalności i oferty miasta nie tylko na poziomie lokalnym, ale również regionalnym, krajowym, a nawet zagranicznym. Poza tym ma poprawić konkurencyjność miasta.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama