Pozycjonowanie stron – dotrzyj na szczyt wyników wyszukiwania
Dla lepszego zrozumienia usługi warto wyjaśnić, czym właściwie jest pozycjonowanie stron. To szeroki katalog działań, które mają na celu zwiększenie widoczności witryny firmowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Osiągnięcie czołowych pozycji w wyszukiwarce Google sprawia, że ilekroć ktoś wpisze konkretną frazę lub słowo kluczowe związane z daną branżą to w odpowiedzi w wynikach otrzyma naszą stronę internetową. Na pozycjonowanie stron składają się następujące działania: analiza słów kluczowych, audyt SEO, optymalizacja witryny, przygotowanie treści na stronę, link building. Oczywiście doświadczona agencja na bieżąco monitoruje efektywność prowadzonych działań i śledzi poczynania konkurencji, by móc ekspresowo na nie reagować. Pozycjonowanie stron jest procesem rozkładającym się w czasie. Zazwyczaj na pierwsze efekty musimy poczekać około 3 miesiące od rozpoczęcia promowania witryny. Oczekiwanie jest jednak opłacalne, gdyż rezultaty potrafią być spektakularne. Docierając na szczyt wyszukiwarki możemy znacząco zwiększyć zyski firmy – mówił specjalista z agencji INSEO. Należy podkreślić, że efekty prowadzonych działań są zazwyczaj długotrwałe i nawet po zaprzestaniu pozycjonowania możemy jeszcze przez długi czas cieszyć się zwiększonym ruchem na naszej stronie. Dla kogo dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pozycjonowania stron? To rozwiązanie dedykowane dla firm, które chcą zdecydowanie umocnić swoją pozycję w wyszukiwarce Google. Warto zaznaczyć, że prowadzone działania przekładają się nie tylko na pozycje witryny, ale też na rozpoznawalność marki i budowanie jej pozytywnego wizerunku. Pozycjonowanie stron nie jest to rozwiązaniem dla osób oczekujących natychmiastowego efektu.
Linki sponsorowane – sposób na szybkie rezultaty
Reklama w Google AdWords jest bardzo skutecznym narzędziem marketingu internetowego. Przedsiębiorcy inwestujący w nią mogą w kilka chwil trafić na szczyt wyszukiwarki, gdyż wyniki płatne (oznaczone znaczkiem "reklama") pojawią się nad organicznymi. Wystarczy założyć konto na platformie Google AdWords, wybrać odpowiednie frazy i słowa kluczowe, a następnie przygotować interesujące teksty reklam. Przygotowanie AdWords nie należy do specjalnie skomplikowanych, trudności może sprawić natomiast późniejsza optymalizacja kampanii reklamowych. Promowanie w linkach sponsorowanych jest płatne, a opłata pobierana jest za kliknięcie w odnośnik do strony internetowej. Pozycje, jak również stawka za kliknięcie ustalana jest na zasadzie licytacji. Bardzo często im więcej płacimy tym wyższe pozycje w wynikach płatnych możemy osiągnąć. Niestety to sprawia, że reklama w Google AdWords w branżach konkurencyjnych może generować znaczne koszty. Linki sponsorowane przynoszą ekspresowy efekt, praktycznie natychmiast po opłaceniu reklamy możemy promować swoją witrynę. Niestety, by wyświetlać się na szczycie wyszukiwarki musimy systematycznie wpłacać środki pieniężne. Google AdWords jest idealnym narzędziem reklamowym dla firm chcących osiągnąć natychmiastowy efekt. Linki sponsorowane dobrze się sprawdzą również przy promowaniu usług lub produktów sezonowych.
Napisz komentarz
Komentarze