Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Spółki też reagują

Zarząd Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej poinformował, że z powodu zagrożenia epidemiologicznego od 13 marca wstrzymuje przyjmowanie interesantów. Obsługa klientów i kontakt z pracownikami spółki możliwy jest jedynie drogą telefoniczną i elektroniczną. Centrala: 82 565 34 51, 52, 53 lub 82 565 28 74, 82 565 02 71, e-mail: [email protected].
Spółki też reagują

- Na 182 osoby zatrudnione w spółce, 15 zostało od poniedziałku oddelegowanych do pracy zdalnej, pozostali pracownicy muszą zapewnić pracę ciągłą firmy. Nie może zabraknąć centralnego ogrzewania czy ciepłej wody - wyjaśnia prezes Artur Jędruszczuk.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej z kolei poinformowało o tym, że pracownicy spółki nie będą prowadzić odczytów wskazań wodomierzy. W celu rozliczenia usługi istnieje możliwość samodzielnego odczytu i podania stanu licznika telefonicznie, dzwoniąc na numer 82 563 14 61 wew. 241 lub 258. W przypadku braku informacji, ilość pobranej wody zostanie ustalona na podstawie średniego zużycia z poprzednich okresów rozliczeniowych. Ponadto spółka do odwołania wstrzymuje prace związane z planową  wymianą wodomierzy na terenie miasta.

MPGK apeluje też o ograniczenie wizyt w siedzibie spółki oraz w podległych zakładach, przede wszystkim w PSZOK przy ulicy Bieławin 5.

- Jeżeli jest taka możliwość, prosimy o zaniechanie osobistych wizyt związanych z załatwianiem spraw i korzystanie z dostępnych alternatywnych rozwiązań: kontakt telefoniczny 82 563 14 61, za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] - apeluje zarząd firmy.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Teren 18.03.2020 10:53
A dlaczgoż menedżment tak ścieśnił się do kupki, miast siąść choć drugie krzesełko..?

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama