Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama kebab

Uwaga na "sprzedawców" prądu | Super Tydzień

Na Lubelszczyźnie znów pojawili się nieuczciwi handlowcy, którzy podszywają się pod markę PGE. Odwiedzają klientów w domach i namawiają do zmiany sprzedawcy lub akceptacji rzekomo nowych taryf.
Uwaga na "sprzedawców" prądu | Super Tydzień

PGE Obrót informuje, że nie odwiedza swoich klientów w domach w celu podpisania nowych umów lub dokonania jakichkolwiek zmian w dokumentacji. Żeby nie dać się oszukać, należy pamiętać o kilku ważnych zasadach: należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje, dokładnie zapoznać się z przedstawionymi dokumentami: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy i w przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.

Pamiętajmy! Jeśli podpiszemy umowę poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni bez żadnych negatywnych skutków.

A jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości, możemy zadzwonić pod numer infolinii PGE 422 222 222. Często taki telefon nie tylko pozwala ochronić siebie, ale także pomaga ostrzegać innych mieszkańców danego terenu.

Sprzedaż papierosów zagrożona? Wszystko przez rygorystyczne przepisy [CZYTAJ]

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

abcd 17.03.2019 08:48
Łażą w powiecie krasnostawskim, pytają na kogo stoją rachunki, obierają za cel zwykle malutkie domki, sugerujące obecność wyłącznie ludzi starszych. Moja rada: najpierw w mordę, później pytać, więcej nie przyjdą.

Kris 17.03.2019 18:56
W soboty nigdy Pge nie chodzi.a u mnie tydzien po oplacie rachunku męda przyszla w ubrabiu roboczym..Pracownik Pge normanly tak sie nie zjawia:)

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama