Jak informują przedstawiciele ratusza, trwają już rozmowy z kolejnymi domami mediowymi, które mogłyby wkrótce dołączyć do akcji promocyjnej.
To nie pierwsza współpraca między Miastem Chełm a Telewizją Republika. Kilka miesięcy temu stacja organizowała "Wystrzałowego Sylwestra na Lubelszczyźnie", który odbył się właśnie w Chełmie. Władze miasta podkreślają, że tamto wydarzenie było początkiem efektywnej współpracy i dobrych relacji z nadawcą. Kluczowy był również fakt - co przyznają przedstawiciele ratusza - iż Telewizja Republika na przestrzeni ostatnich miesięcy stała się jedną z najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce, a jej oglądalność dynamicznie rośnie nierzadko wyprzedzając tzw. stacje "mainstreamowe".
Kampania ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności Chełma na mapie Polski – zarówno jako celu turystycznego, jak i miejsca atrakcyjnego dla inwestorów.
Czytaj także:












![Czołowe zderzenie osobówki z lawetą w Lucie. Trzy osoby zabrane do szpitala [ZDJĘCIA] Do poważnego wypadku doszło w poniedziałek, 8 grudnia, w miejscowości Luta w gminie Włodawa.](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/sm-4x3-czolowe-zderzenie-w-lucie-trzy-osoby-zabrane-do-szpitala-1765308628.jpg)




Napisz komentarz
Komentarze