Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Złe opinie najemców w sieci utrudniają Ci życie ?

Podczas gdy wzrost i rozwój mediów społecznościowych oraz cyfrowej reklamy i marketingu otworzył zupełnie nowe drzwi do procesu wynajmu nieruchomości, oznacza to również, że wynajmujący są otwarci na bardzo publiczną krytykę ze strony najemców.
  • 06.06.2023 10:40
  • Autor: Grupa Tipmedia
Złe opinie najemców w sieci utrudniają Ci życie ?

Oczywiście, najlepszym sposobem na uniknięcie krytyki jest bycie dobrym właścicielem i utrzymywanie zadowolonych najemców. Ale czasami konflikt jest nieunikniony i często sposób, w jaki wynajmujący reaguje na niego w sferze publicznej, stanowi różnicę pomiędzy jego zniknięciem a podsycaniem ognia. Krytyka może wpłynąć na Twoją zdolność do wynajęcia nieruchomości w przyszłości, ponieważ według badań 86% klientów twierdzi, że recenzje online wpływają na ich decyzje mamtoo.pl.

Reaguj szybko

Tak więc, jeżeli masz niezadowolonego lokatora, szybkość jest dla Ciebie jako właściciela istotna. Oznacza to, że należy być na bieżąco z komentarzami online. Oczywiście, najlepszym sposobem na utrzymanie swojej reputacji jest użycie dobrego agenta zarządzającego z solidnym rekordem dla silnej obsługi klienta. Ale jeśli sam zarządzasz swoimi nieruchomościami, rozważ zastosowanie się do poniższych wskazówek, gdy masz do czynienia z recenzjami online i komentarzami od najemców.

Szukaj negatywnych opinii

Najemcy mogą potencjalnie pozostawić opinie o Tobie jako wynajmującym na mediach społecznościowych i może to być trudne do znalezienia ze względu na ustawienia prywatności na kontach. Jeśli najemca zostawi recenzję w innym miejscu online, powinieneś być w stanie ją wyszukać i odpowiednio zareagować (lub nie).

Jak reagować

Odpowiadanie online na negatywne komentarze rzadko jest dobrą rzeczą. To może stworzyć wątek odpowiedzi, jak obie strony dążą do ostatniego słowa i, w odniesieniu do swojej reputacji, może wyglądać bardzo nieprofesjonalne.

Rozważ skargę najemcy i czy jest ona uzasadniona

Jeśli tak, nawiąż kontakt z najemcą, najlepiej w prywatnej formie pisemnej (np. e-mail), abyś miał ślad w postaci papieru.

Zorganizuj spotkanie twarzą w twarz, aby rozwiązać problem pod warunkiem, że negatywna opinia online zostanie usunięta lub poprawiona, jak tylko najemca będzie zadowolony. Jeżeli czujesz potrzebę publicznej odpowiedzi na problem swojego najemcy, bądź zawsze profesjonalny i nie przesadzaj z odpowiedzią.

Jeżeli jesteś winny, nie mów, że nie jesteś. Żyjemy w czasach, w których szczerość jest najważniejsza. Tak więc, jeśli natkniesz się na komentarz online najemcy i nie masz obrony, nie próbuj jej tworzyć. Przyznaj, że byłeś w błędzie i popełniłeś błąd. Wszyscy je popełniamy, ale jako wynajmujący, staniesz i upadniesz dzięki temu, jak zareagujesz i jak szybko zajmiesz się problemem.

Artykuł sponsorowany


Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama