Punkt Obsługi Klienta PGNiG powstał dzięki porozumieniu zawartemu między burmistrzem Krasnegostawu Danielem Miciułą a zarządem PGNiG. Umowa obowiązuje co najmniej do 30 czerwca br.
- Punkt został uruchomiony z inicjatywy burmistrza, z uwagi na liczne głosy mieszkańców w tej sprawie - poinformowała nas Magdalena Górecka, kierownik Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej.
Mieszkańcy Krasnegostawu będą mogli skorzystać z dyżurów przedstawiciela PGNiG w Biurze Obsługi Mieszkańców (Sala Obsługi I, parter) w każdy pierwszy roboczy wtorek miesiąca, w godzinach 9:00-15:00, dzięki udostępnieniu przez miasto odpowiedniego miejsca. Najbliższy termin dyżuru Biura Obsługi Klienta PGNiG zaplanowano na 4 lutego. Kolejne będą na bieżąco umieszczane na stronie internetowej miasta Krasnystaw.






![Nie przegap [5-7 grudnia]: Mikołajki, wystawy, koncerty, konkursy](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/xga-4x3-nie-przegap-5-7-grudnia-mikolajki-wystawy-koncerty-konkursy-1764940108.jpg)

![Chełm. W ubiegłym tygodniu odeszli od nas... [30-11-2025] W ubiegłym tygodniu odeszli do wieczności. Ostatnie pożegnanie naszych bliskich. Nekrologi z Chełma i powiatu chełmskiego.](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/sm-4x3-chelm-w-ubieglym-tygodniu-odeszli-od-nas-23-11-2025-1764493411.jpg)








Napisz komentarz
Komentarze