Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Krasnystaw. Reorganizacja w urzędzie miasta. Zmiany na stanowiskach kierowniczych

W Krasnymstawie przeprowadzono reorganizację urzędu miasta, wprowadzoną zarządzeniem burmistrza. Zmiany, będące efektem audytu stanowiskowego, mają na celu usprawnienie pracy urzędu i podniesienie jakości świadczonych usług. Między innymi zlikwidowano Wydział Promocji i Rozwoju, a utworzono Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej oraz Biuro Zamówień Publicznych. Są także zmiany personalne na stanowiskach kierowniczych. Wszystkie roszady zostały przeprowadzone bez zwolnień i zatrudniania nowych pracowników.
Krasnystaw. Reorganizacja w urzędzie miasta. Zmiany na stanowiskach kierowniczych

Źródło: Urząd Miasta Krasnystaw

Zarządzenie burmistrza weszło w życie 2 stycznia. Wprowadzone zmiany bazują na rekomendacjach z audytu stanowiskowego w Urzędzie Miasta Krasnystaw.

W wyniku reorganizacji struktury Urzędu Miasta Krasnystaw podjęto szereg decyzji personalnych, opartych na porozumieniu stron. Zlikwidowano Wydział Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych i Promocji, którego zadania częściowo przejął Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej. Zmiany dotknęły również inne wydziały, w których utworzono nowe stanowiska.

Dotychczasowa kierownik Wydziału Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych i Promocji Joanna Sobstyl, w drodze porozumienia, została przeniesiona na stanowisko zastępcy kierownika w Wydziale Inwestycji, Budownictwa, Dróg, Rozwoju i Gospodarki Przestrzennej, którym kieruje Dominika Lewandowska. Warto zaznaczyć, że wcześniej w tym wydziale nie było stanowiska zastępcy. 

Na czele nowo utworzonego Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej, również na mocy porozumienia, stanęła Magdalena Górecka

Z kolei - jak nas poinformowano w urzędzie - Bartłomiej Sobuś, także w wyniku porozumienia, objął stanowisko zastępcy kierownika w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska (kierowanym przez Ewę Filip). To stanowisko także zostało utworzone w ramach reorganizacji. 

W wyniku likwidacji stanowiska kierownika Wydziału Finansowo-Podatkowego, Jolanta Karauda została przeniesiona, za porozumieniem stron, na stanowisko głównego specjalisty. Stanowisko zastępcy skarbnika jest obecnie nieobsadzone. Kierownikiem Wydziału Organizacyjnego i Archiwum Zakładowego jest Justyna Pawlas, natomiast kierownikiem Wydziału Spraw Obywatelskich i Urzędu Stanu Cywilnego jest Ewa Gleń.

- Pragnę podkreślić, że aby wydane zalecenia (rekomendacje) przyniosły wymierne korzyści, konieczne jest ich skuteczne wdrożenie i z tego też powodu zostały wprowadzone zmiany. Zmiana struktury organizacyjnej ma na celu usprawnienie funkcjonowania urzędu poprzez poprawę efektywności pracy. W ramach nowej struktury organizacyjnej zostało utworzone Biuro Zamówień Publicznych. Zlikwidowano Wydział Promocji, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych. Zadania z zakresu rozwoju i funduszy przeszły do Wydziału Inwestycji. Zadania z zakresu komunikacji medialnej, turystyki, kultury zostały przeniesione do nowo utworzonego Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej wraz z nowymi zadaniami z zakresu promocji gospodarczej i współpracy z przedsiębiorcami. W Wydziale Inwestycji, Budownictwa, Dróg, Rozwoju i Gospodarki Przestrzennej oraz w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska zostały utworzone stanowiska zastępcy kierownika, natomiast w Wydziale Finansowo - Podatkowym zlikwidowane zostało stanowisko kierownika, a utworzone zostało stanowisko zastępcy skarbnika (głównego księgowego) - wyjaśnia sekretarz Renata Stangryciuk.

Jak nas zapewniono, reorganizacja została przeprowadzona w ramach istniejących zasobów kadrowych. Wprowadzone zmiany nie spowodowały zatrudnienia nowych osób oraz nie doprowadziły do zwolnień zatrudnionych pracowników. 

- Mamy nadzieję, że wdrożone w wyniku audytu zmiany przyniosą wymierne korzyści, tj. m.in. poprawią efektywność pracy, podniosą jakość świadczonych usług, zminimalizują lub wyeliminują ryzyko nieprawidłowości lub błędów oraz będą stanowiły podstawę do sprawnego działania urzędu w celu zaspokojenia potrzeb i wyzwań, które stoją przed naszym samorządem tj.: realizacja nowych zadań - dodaje Renata Stangryciuk. 

Czytaj także: 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: e-MieszkaniecTreść komentarza: Tyle pieniędzy wydanych a o Gali dowiedziałem się w dniu gali. Super ekstra! Tak trzymać.Data dodania komentarza: 5.12.2025, 14:40Źródło komentarza: Chełm zapłacił 100 tys. zł za promocję podczas gali boksuAutor komentarza: historiaTreść komentarza: pierdzistołki od picia kawy i "spadaj na drzewo"Data dodania komentarza: 5.12.2025, 12:41Źródło komentarza: W budżetówce płacą więcej niż w firmach prywatnych. Tyle zarabiają PolacyAutor komentarza: JoelTreść komentarza: Rozdawanie 500+ nie zwiększyło dobrobytu u ludzi, tylko go zmniejszyło. Rząd nie daje, tylko zabiera.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:14Źródło komentarza: Pieniądze nie zwiększą liczby urodzeń. Trzeba  się otworzyć na inne rozwiązaniaAutor komentarza: TomcioTreść komentarza: Może warto przesuwać przetargi na wiosnę i latem robić remonty niż w grudniu. I tak macie szczęście, że pogoda jest na plusie i bez śnieguData dodania komentarza: 4.12.2025, 09:16Źródło komentarza: Chełm. Asfalt położą w grudniu? „Jeżeli temperatura będzie około zera, można”Autor komentarza: RobertTreść komentarza: Czy teraz Miasto zaciągnie kredyt na wkład własny? Bo ze słów prezydenta (o ile dobrze pamiętam) wynikało, że 100 mln wyda na bieżące potrzeby.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 15:34Źródło komentarza: Ugoda w sprawie infrastruktury pod terminal intermodalny w Chełmie. Miasto przygotowuje kolejny przetarg
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama