Film prezentuje Chełm jako tętniące życiem, zielone miasto, pełne muzyki, uśmiechniętych mieszkańców i nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Wśród najciekawszych scen znalazła się m.in. ta, w której prezydent miasta Jakub Banaszek prowadzi miejski autobus wodorowy. Kontrowersje wzbudził również kadr z jadącym po ścieżce rowerowej skuterem.
"Policja nie ma nic przeciwko łamaniu prawa w ruchu drogowym?" – pytał w komentarzu pan Mateusz.
"Bardzo ładny spot promujący. Szkoda, że mijający się z rzeczywistością. W ciągu dnia nie pamiętam żeby coś się działo na placu Łuczkowskiego poza narodowym czytaniem. Przebitka z pustym skateparkiem idealnie pokazuje gdzie są młodzi chełmianie - jak najdalej od Chełma. Muzyka i tańce wieczorami? Po 20 Chełm zamienia się w miasto duchów. Kiedy w Chełmie powstaną nowe zakłady pracy dla młodych wchodzących na rynek zawodowy? Kiedy Chełm zacznie oferować coś więcej żeby Chełmianie wyjeżdżający na studia chcieli wrócić? Kiedy zajdą zmiany, które będą przyciągać a nie odpychać od tego miasta?" - napisał pan Daniel.
Choć nie brakowało głosów krytyki, wielu mieszkańców doceniło spot za jakość i pomysł.
" Moim zdaniem bardzo ciekawy spot, jeżeli komuś się nie podoba można pojechać gdzie indziej, przenieść się gdzie indziej. Ja nie widzę „wyludnienia” się w Chełmie. Chełm jest piękny, ale zawsze lepiej „u sąsiada” niż u siebie"- napisała pani Dominika.
"Świetny pomysł i wykonanie, ogląda się z zaciekawieniem" - dodała pani Eliza.
Rzecznik Urzędu Miasta Chełm, Damian Zieliński, zaznacza, że odbiór spotu był w przeważającej mierze pozytywny:
– W ciągu jednego dnia spot wygenerował ponad 100 tysięcy wyświetleń, a liczba reakcji sięgnęła 1,4 tysiąca. Tych uznawanych za negatywne było zaledwie kilkanaście. Pozytywny odzew był dużo większy, co bardzo nas cieszy. Mieszkańcy w znakomitej większości przyłączyli się do promocji spotu, za co serdecznie im dziękujemy.
Kontrowersje wzbudziła także cena spotu. W wykazie zmówień o wartości mniejszej niż 130 tysięcy złotych, widnieje zamówienie zrealizowane przez Grupę MagicLine, opiewające na kwotę 152 520 zł. Mieszkańcy dociekali, czy w tym przypadku nie powinno już zostać przeprowadzone postępowanie przetargowe, jednak Zieliński tłumaczy, że wykaz obowiązuje do 130 tysięcy złotych netto, a realizacja spotu wyniosła 124 tysiące złotych netto. Jak podkreśla, to rynkowy standard w przypadku profesjonalnych materiałów tego typu, a inwestycja ma na celu wsparcie rozwoju turystyki w regionie:
– Do tej pory miasto nie dysponowało profesjonalnym spotem. Chcąc rozwijać sektor turystyczny, takie działania są po prostu konieczne – tłumaczy.
Film, choć niepozbawiony kontrowersji, z pewnością skutecznie przyciągnął uwagę i – jak wynika z danych – rozpoczął szeroką dyskusję o wizerunku Chełma.
Czytaj także:












![Czołowe zderzenie osobówki z lawetą w Lucie. Trzy osoby zabrane do szpitala [ZDJĘCIA] Do poważnego wypadku doszło w poniedziałek, 8 grudnia, w miejscowości Luta w gminie Włodawa.](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/sm-4x3-czolowe-zderzenie-w-lucie-trzy-osoby-zabrane-do-szpitala-1765308628.jpg)




Napisz komentarz
Komentarze