Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Kosztował 124 tysiące zł netto

Nowy spot promujący Chełm wzbudza emocje. Internauci podzieleni: zachwyt i kontrowersje

15 czerwca na oficjalnym profilu miasta Chełm w mediach społecznościowych opublikowano nowy spot promocyjny miasta. Już w ciągu pierwszej doby zdobył ponad 100 tysięcy wyświetleń i wywołał falę komentarzy - zarówno entuzjastycznych, jak i krytycznych.
Nowy spot promujący Chełm wzbudza emocje. Internauci podzieleni: zachwyt i kontrowersje

Źródło: Miasto Chełm

Film prezentuje Chełm jako tętniące życiem, zielone miasto, pełne muzyki, uśmiechniętych mieszkańców i nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych. Wśród najciekawszych scen znalazła się m.in. ta, w której prezydent miasta Jakub Banaszek prowadzi miejski autobus wodorowy. Kontrowersje wzbudził również kadr z jadącym po ścieżce rowerowej skuterem.

"Policja nie ma nic przeciwko łamaniu prawa w ruchu drogowym?" – pytał w komentarzu pan Mateusz.

"Bardzo ładny spot promujący. Szkoda, że mijający się z rzeczywistością. W ciągu dnia nie pamiętam żeby coś się działo na placu Łuczkowskiego poza narodowym czytaniem. Przebitka z pustym skateparkiem idealnie pokazuje gdzie są młodzi chełmianie - jak najdalej od Chełma. Muzyka i tańce wieczorami? Po 20 Chełm zamienia się w miasto duchów. Kiedy w Chełmie powstaną nowe zakłady pracy dla młodych wchodzących na rynek zawodowy? Kiedy Chełm zacznie oferować coś więcej żeby Chełmianie wyjeżdżający na studia chcieli wrócić? Kiedy zajdą zmiany, które będą przyciągać a nie odpychać od tego miasta?" - napisał pan Daniel.

Choć nie brakowało głosów krytyki, wielu mieszkańców doceniło spot za jakość i pomysł.

" Moim zdaniem bardzo ciekawy spot, jeżeli komuś się nie podoba można pojechać gdzie indziej, przenieść się gdzie indziej. Ja nie widzę „wyludnienia” się w Chełmie. Chełm jest piękny, ale zawsze lepiej „u sąsiada” niż u siebie"- napisała pani Dominika.

"Świetny pomysł i wykonanie, ogląda się z zaciekawieniem" -  dodała pani Eliza.

Rzecznik Urzędu Miasta Chełm, Damian Zieliński, zaznacza, że odbiór spotu był w przeważającej mierze pozytywny:

– W ciągu jednego dnia spot wygenerował ponad 100 tysięcy wyświetleń, a liczba reakcji sięgnęła 1,4 tysiąca. Tych uznawanych za negatywne było zaledwie kilkanaście. Pozytywny odzew był dużo większy, co bardzo nas cieszy. Mieszkańcy w znakomitej większości przyłączyli się do promocji spotu, za co serdecznie im dziękujemy.

Kontrowersje wzbudziła także cena spotu. W wykazie zmówień o wartości mniejszej niż 130 tysięcy złotych, widnieje zamówienie zrealizowane przez Grupę MagicLine, opiewające na kwotę 152 520 zł. Mieszkańcy dociekali, czy w tym przypadku nie powinno już zostać przeprowadzone postępowanie przetargowe, jednak Zieliński tłumaczy, że  wykaz obowiązuje do 130 tysięcy złotych netto, a realizacja spotu wyniosła 124 tysiące złotych netto. Jak podkreśla, to rynkowy standard w przypadku profesjonalnych materiałów tego typu, a inwestycja ma na celu wsparcie rozwoju turystyki w regionie:

– Do tej pory miasto nie dysponowało profesjonalnym spotem. Chcąc rozwijać sektor turystyczny, takie działania są po prostu konieczne – tłumaczy.

Film, choć niepozbawiony kontrowersji, z pewnością skutecznie przyciągnął uwagę i – jak wynika z danych – rozpoczął szeroką dyskusję o wizerunku Chełma.

Czytaj także:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

wnusio 04.07.2025 13:03
Jak ta różowo-niebieska landryna wjechała na Pl. Łuczkowskiego? Przecież jest zakaz!

Anna 03.07.2025 22:24
Beznadziejny głos i dykcja tej Babci

badziew do kwadratu 20.06.2025 12:38
Bajka dla naiwnych. Chełm miasto PKWN mlekiem i miodem płynące.

Tak 19.06.2025 18:58
Co tam reklamować jak tam nic nie ma zrobić z zalewu druga okuninke postawić domki zrobić miasteczko to byłby czad

Gyrfh 20.06.2025 06:14
No to było by dobre jestem za

Chełm 20.06.2025 06:17
Dobry pomysł

Jakub 19.06.2025 12:37
Ktoś sobie robi kampanię wyborczą do Sejmu.

Sylwester B 19.06.2025 00:23
Co tu reklamować jak tu nic nie ma. Miasto bez przyszłości. Młodzi uciekają. Filmik za tyle kasy bez sensu... Ale seniorzy zapłacą.

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: JoelTreść komentarza: Rozdawanie 500+ nie zwiększyło dobrobytu u ludzi, tylko go zmniejszyło. Rząd nie daje, tylko zabiera.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:14Źródło komentarza: Pieniądze nie zwiększą liczby urodzeń. Trzeba  się otworzyć na inne rozwiązaniaAutor komentarza: TomcioTreść komentarza: Może warto przesuwać przetargi na wiosnę i latem robić remonty niż w grudniu. I tak macie szczęście, że pogoda jest na plusie i bez śnieguData dodania komentarza: 4.12.2025, 09:16Źródło komentarza: Chełm. Asfalt położą w grudniu? „Jeżeli temperatura będzie około zera, można”Autor komentarza: RobertTreść komentarza: Czy teraz Miasto zaciągnie kredyt na wkład własny? Bo ze słów prezydenta (o ile dobrze pamiętam) wynikało, że 100 mln wyda na bieżące potrzeby.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 15:34Źródło komentarza: Ugoda w sprawie infrastruktury pod terminal intermodalny w Chełmie. Miasto przygotowuje kolejny przetargAutor komentarza: BezradnyTreść komentarza: To jakiś drogi ten tłuczeń bo cała podwyżka wyniesie ok.4150zł miesięcznie. To dwa samochody tłucznia miesięcznie.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 11:11Źródło komentarza: Gm. Białopole. Otworzyli oferty śmieciowych ofert. Samorządowcy przeżyli szok.Autor komentarza: SuperTreść komentarza: Niech remontują. Najpierw trzeba trochę postać w korkach żeby było lepiejData dodania komentarza: 3.12.2025, 07:01Źródło komentarza: Chełm. Asfalt położą w grudniu? „Jeżeli temperatura będzie około zera, można”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama