W związku z tą sprawą zwróciliśmy się do sieci Biedronka z prośbą o komentarz. Konrad Cichosz, kierownik operacji i sprzedaży w sieci Biedronka, zapewnił, że komfort mieszkańców jest dla firmy priorytetem.
- W tym roku nie otrzymaliśmy żadnej skargi skierowanej do Biura Obsługi Klienta naszej sieci lub bezpośrednio do personelu wspomnianego sklepu dotyczącej opisywanej kwestii. Jednocześnie nasz zespół regularnie i aktywnie monitoruje sytuację, także na parkingu, a jeśli jest taka potrzeba, powiadamia odpowiednie służby. To wszystko w trosce o to, aby okoliczni mieszkańcy i klienci mieli komfortowe warunki do robienia zakupów - powiedział Cichosz.
Mieszkańcy twierdzą, że do tej pory nie zgłaszali problemu, bo nie wiedzieli komu. Teraz już pracownicy sklepu mają być o wszystkim informowani.
- Pewnie i dla nich okaże się to męczące, bo teraz będziemy zgłaszać te sytuacje na bieżąco, czyli codziennie, a nawet kilka razy dziennie - mówi nam jedna z mieszkanek.
Czytaj także:



![UMCS otworzył w Chełmie Centrum Kompetencji Europejskich [GALERIA ZDJĘĆ]](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/xga-4x3-umcs-otworzyl-w-chelmie-centrum-kompetencji-europejskich-1765667532.jpg)






![Śmierć na drodze. Mieszkaniec powiatu krasnostawskiego wjechał w autobus. Zginął na miejscu [ZDJĘCIA] W sobotę (6 grudnia) nad ranem w miejscowości Kolonia Siedliszczki. Kierujący audi zjechał na przeciwległy pas ruchu drogowego i zderzył się z autobusem.](https://static2.supertydzien.pl/data/articles/sm-4x3-smierc-na-drodze-mieszkaniec-powiatu-krasnostawskiego-wjechal-w-autobus-zginal-na-miejscu-1765114551.jpg)






Napisz komentarz
Komentarze