Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama Bank Spółdzielczy

Wrażenia po pobycie w szpitalu…

Pacjenci, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, mogą spodziewać się telefonu z Narodowego Fundusz Zdrowia. Tym razem to nie oszuści będą nas nagabywać. Ankieterzy chcą znać nasze wrażenia z pobytu w szpitalu. Pytania mogą dotyczyć między innymi zachowania personelu, wyżywienia czy czystości sal.
Wrażenia po pobycie w szpitalu…

Dzwonić zaczęli już w ubiegły 26 października.

- Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów. Ważna jest dla nas opinia na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Nasza ankieta ma na celu poznanie tej opinii i znalezienie obszarów, które wymagają poprawy - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie NFZ.

To badanie pilotażowe, a ankieterzy dzwonią tylko do niektórych, wybranych pacjentów leczących się w szpitalach. Ankieterzy nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić. Będą znali numer telefonu oraz płeć pacjenta, placówkę, w której pacjent się leczył, oraz datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę. Pacjenci muszą mieć jasność, które świadczenie oceniają.

Wystarczy opowiedzieć na dziewięć pytań:

  • Czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu?
  • Jaka była jakość wyżywienia? Czy komunikacja była zrozumiała?
  • Czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami?
  • Czy zespół medyczny zapewnił wsparcie emocjonalne?
  • Czy bezpośrednie otoczenie było czyste?
  • Czy w nocy była cisza?
  • Czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu?
  • Jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala? 
  • A jak jest w naszych szpitalach w skali od 0 do 10…?

 

Sprawdzanie ankieterów

W razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić ich tożsamość w infolinii (TIP), pod numerem 800 190 590. NFZ prosi, aby pacjenci kończyli rozmowę z ankieterem, gdy poprosi on o ocenę świadczenia, które nie miało miejsca, poinformowali nas o tym. Taka sytuacja może wynikać z pomyłki w numerze telefonu. Pacjenci powinni zakończyć rozmowę i skontaktować się pod nr telefonu 800 190 590 zawsze, gdy zachowanie ankieterów wzbudzi jakiekolwiek ich wątpliwości.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklamabaner reklamowy
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama