Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Wrażenia po pobycie w szpitalu…

Pacjenci, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, mogą spodziewać się telefonu z Narodowego Fundusz Zdrowia. Tym razem to nie oszuści będą nas nagabywać. Ankieterzy chcą znać nasze wrażenia z pobytu w szpitalu. Pytania mogą dotyczyć między innymi zachowania personelu, wyżywienia czy czystości sal.
Wrażenia po pobycie w szpitalu…

Dzwonić zaczęli już w ubiegły 26 października.

- Działamy w imieniu i na rzecz pacjentów. Ważna jest dla nas opinia na temat warunków udzielania świadczeń w placówkach leczniczych. Nasza ankieta ma na celu poznanie tej opinii i znalezienie obszarów, które wymagają poprawy - czytamy w komunikacie opublikowanym na stronie NFZ.

To badanie pilotażowe, a ankieterzy dzwonią tylko do niektórych, wybranych pacjentów leczących się w szpitalach. Ankieterzy nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić. Będą znali numer telefonu oraz płeć pacjenta, placówkę, w której pacjent się leczył, oraz datę skreślenia pacjenta z harmonogramu przyjęć, prowadzonego przez tę placówkę. Pacjenci muszą mieć jasność, które świadczenie oceniają.

Wystarczy opowiedzieć na dziewięć pytań:

  • Czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu?
  • Jaka była jakość wyżywienia? Czy komunikacja była zrozumiała?
  • Czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami?
  • Czy zespół medyczny zapewnił wsparcie emocjonalne?
  • Czy bezpośrednie otoczenie było czyste?
  • Czy w nocy była cisza?
  • Czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu?
  • Jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala? 
  • A jak jest w naszych szpitalach w skali od 0 do 10…?

 

Sprawdzanie ankieterów

W razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić ich tożsamość w infolinii (TIP), pod numerem 800 190 590. NFZ prosi, aby pacjenci kończyli rozmowę z ankieterem, gdy poprosi on o ocenę świadczenia, które nie miało miejsca, poinformowali nas o tym. Taka sytuacja może wynikać z pomyłki w numerze telefonu. Pacjenci powinni zakończyć rozmowę i skontaktować się pod nr telefonu 800 190 590 zawsze, gdy zachowanie ankieterów wzbudzi jakiekolwiek ich wątpliwości.

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: e-MieszkaniecTreść komentarza: Tyle pieniędzy wydanych a o Gali dowiedziałem się w dniu gali. Super ekstra! Tak trzymać.Data dodania komentarza: 5.12.2025, 14:40Źródło komentarza: Chełm zapłacił 100 tys. zł za promocję podczas gali boksuAutor komentarza: historiaTreść komentarza: pierdzistołki od picia kawy i "spadaj na drzewo"Data dodania komentarza: 5.12.2025, 12:41Źródło komentarza: W budżetówce płacą więcej niż w firmach prywatnych. Tyle zarabiają PolacyAutor komentarza: JoelTreść komentarza: Rozdawanie 500+ nie zwiększyło dobrobytu u ludzi, tylko go zmniejszyło. Rząd nie daje, tylko zabiera.Data dodania komentarza: 4.12.2025, 14:14Źródło komentarza: Pieniądze nie zwiększą liczby urodzeń. Trzeba  się otworzyć na inne rozwiązaniaAutor komentarza: TomcioTreść komentarza: Może warto przesuwać przetargi na wiosnę i latem robić remonty niż w grudniu. I tak macie szczęście, że pogoda jest na plusie i bez śnieguData dodania komentarza: 4.12.2025, 09:16Źródło komentarza: Chełm. Asfalt położą w grudniu? „Jeżeli temperatura będzie około zera, można”Autor komentarza: RobertTreść komentarza: Czy teraz Miasto zaciągnie kredyt na wkład własny? Bo ze słów prezydenta (o ile dobrze pamiętam) wynikało, że 100 mln wyda na bieżące potrzeby.Data dodania komentarza: 3.12.2025, 15:34Źródło komentarza: Ugoda w sprawie infrastruktury pod terminal intermodalny w Chełmie. Miasto przygotowuje kolejny przetarg
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama