Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 15 grudnia 2025 00:31
Reklama
Reklama

Moda na hybrydy

Polacy kupili już ponad 20 tys. hybryd toyoty, a początek roku zwiastuje kolejne rekordy sprzedaży samochodów z tego rodzaju napędem.
Moda na hybrydy

Autor: www.toyota.pl

Dynamiczna tendencja wzrostowa jest widoczna w całej Europie. Tylko w pierwszym kwartale br. TME (Toyota Motor Europe) sprzedała o 48 proc. więcej hybrydowych aut niż w pierwszym kwartale ubiegłego roku, mianowicie 106 tys. szt. Już blisko 50 proc. samochodów sprzedawanych przez TME to hybrydy Toyoty i Lexusa.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku najpopularniejsze w Europie były toyoty C-HR (27 tys. szt.), yaris hybrid (22 700 szt.), auris hybrid (22 300 szt.) i RAV4 hybrid (15 300 szt.).

W Polsce również model C-HR w hybrydowej wersji bije rekordy popularności. W styczniu i lutym sprzedano ponad 1 tys. szt. tego crossovera, a sprzedaż wszystkich hybrydowych modeli tej marki w tym okresie wyniosła 2 652 szt., czyli więcej niż w całym 2014 roku!

– Hybrydy są oszczędne, tanie w eksploatacji i ekologiczne. Polacy przekonali się także do ich niezawodności, stąd dynamiczny wzrost zainteresowania hybrydami, które na tę chwilę stanowią około 30 proc. wolumenu sprzedaży Toyoty w naszym kraju – mówi Beata Żurkowska, kierownik działu marketingu Autoryzowanego Dealera Toyoty w Lublinie.

Co ciekawe, hybrydy coraz częściej trafiają do firm i instytucji. 34 szt. ekologicznego aurisa odebrała właśnie śląska policja, a flotę Grupy Eurocash zasili niebawem 400 szt. hybrydowej toyoty yaris.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamaprzystań
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama