Głosowanie trwa na stronie internetowej Rossmanna tylko do 28 marca. Głos możecie oddać TUTAJ. W tym roku klienci drogerii sami zdecydują, której organizacji ze swojego regionu pomogą. Potem przez cały rok w wybranych drogeriach będzie można zbierać punkty dla konkretnej organizacji. Na zakończenie akcji sieć przekaże organizacjom potrzebne produkty na kwotę, jaką udało się zebrać przez cały czas trwania akcji.
Od 2 stycznia Klubowicze Rossmanna zbierają podczas zakupów nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. Pracownicy drogerii Rossmann wskazali lokalne organizacje, które ich zdaniem warto wesprzeć: domy dziecka, domy samotnej matki, hospicja i schroniska dla zwierząt. Jak im teraz pomóc? Wystarczy, że przy każdych zakupach klient pokaże kasjerce aplikację Rossmann PL, a potem organizatorzy akcji naliczą punkty i odłożą cegiełkę dla wspieranej organizacji. Jeśli ktoś przystąpi do Klubu Rossmann po 15 marca – nic straconego: będzie miał dwa tygodnie na to, by wybrać "swoją" organizację. Jeśli klubowicz nie zdecyduje się na żadną konkretną instytucję, jego punkty zostaną przekazane jednej z organizacji z regionu, w którym najczęściej robi zakupy.
Dzięki pracownikom bardzo zaangażowanym w tę akcję, oraz klientom, którzy chętnie pomagają, w ubiegłym roku Rossmann przekazał wsparcie – w postaci produktów dostępnych w ich drogeriach o wartości 5 mln zł – aż 222 organizacjom.
- Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w głosowaniu i zbierania punktów na nasze hospicjum. W ubiegłym roku również braliśmy udział w akcji. Otrzymaliśmy produkty, które w dużym stopniu zaspokoiły potrzeby naszych podopiecznych - tłumaczy prezes stowarzyszenia Tadeusz Boniecki.
31 października to termin, który zakończy gromadzenie punktów w ramach akcji. Wtedy organizatorzy będą mogli policzyć, ile są warte produkty, które otrzymają poszczególne organizacje. Im więcej osób wybierze daną instytucję, tym większą darowiznę ona otrzyma. Organizatorzy akcji planują, że do końca roku wszystkie organizacje dostaną wybrane przez siebie produkty.
Nowy dyrektor departamentu promocji i kultury. Poznajcie go [TUTAJ]
Napisz komentarz
Komentarze