Do dyspozycji mieszkańców jest 2,5 mln zł, czyli po 250 tys. zł na każde osiedle. Kolejność zgłoszeń nie ma znaczenia, bo to mieszkańcy podczas głosowania wybiorą inwestycje, które będą realizowane. Wypełnione formularze można składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 18 w Biurze Obsługi Interesantów – wydział organizacji i nadzoru UM Chełm (parterze budynku przy ul. Lubelskiej 65) lub przesyłać pocztą na adres urzędu, a także w formie elektronicznej, korzystając z formularza pisma ogólnego udostępnionego na platformie e-PUAP oraz przez stronę internetową www.chelm.budzet-obywatelski.org.
Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem z wypełnieniem wniosku lub chciałby zasięgnąć porady merytorycznej dotyczącej zadania, może zwrócić się o pomoc do wydziału organizacji i nadzoru. Dyżury poświęcone tylko temu tematowi w pokoju nr 29, II piętro, od poniedziałku do piątku w godz. 10 do 12.
- Zainteresowanie jest spore, dużo mieszkańców do nas dzwoni i dopytuje o szczegóły - mówi Krystyna Majówka, dyrektor wydziału organizacji i nadzoru UM Chełm.- Zachęcamy, aby nie odkładać składania wniosków na ostatnią chwilę.
Wszystkie wnioski zostaną przeanalizowane przez zespół ds. budżetu obywatelskiego i ocenione pod względem formalno-prawnym. Będzie można głosować na propozycje z pozytywną opinią zespołu.
Ciekawy temat:
Napisz komentarz
Komentarze