Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama Stachniuk Optyk

Prezydent zapowiada na Facebooku nowe miejsca pracy

W maju rozpocznie działalność w Chełmie Polski Fundusz Rozwoju. Jak informuje w internecie prezydent Jakub Banaszek, w naszym mieście działać będzie centrum doradztwa PPK. To z kolei oznacza powstanie nowych miejsc pracy.
Prezydent zapowiada na Facebooku nowe miejsca pracy

Polski Fundusz Rozwoju to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju.

- W związku z kolejnym etapem wprowadzania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, którego PFR jest koordynatorem, Polski Fundusz Rozwoju otwiera w Chełmie centrum doradztwa PPK - napisał na Facebooku prezydent Chełma. -  Oznacza to aż 50 nowych oraz nowoczesnych miejsc pracy dla mieszkańców miasta i regionu.

Celem centrum doradztwa jest świadczenie wysokiej jakości wsparcia merytorycznego oraz udzielanie praktycznej pomocy we wprowadzaniu PPK w przypadku kolejnych uprawnionych podmiotów, a także wspieranie nowoczesnych, rozwojowych działań i projektów prowadzonych przez spółki z Grupy PFR.

Fundusz poszukuje obecnie doradcy klienta w Biurze Relacji z Klientami. Do jego zadań będzie należała m.in. obsługa infolinii informacyjnej dedykowanej Pracowniczym Planom Kapitałowym, telefoniczna i mailowa obsługa klientów w ruchu przychodzącym oraz kanałów kontaktu chat i social media czy budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami. Jakie są oczekiwania wobec kandydatów? Potrzebne jest doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, minimum średnie wykształcenie, komunikatywność i poprawna dykcja. 

Kolejne wolne stanowisko to menadżer zespołu. Do zadań takiej osoby będzie należało: koordynowanie pracy zespołu doradców realizujących wielokanałową obsługę klienta, planowanie pracy oraz rozliczanie z powierzonych zadań poszczególnych pracowników oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku zagrożenia realizacji tych zadań itp.

Jest to oferta pracy skierowana do osób mających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w contact center, posiadających wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne, nastawionych na jakość i utrzymywanie standardów oraz otwartych na dzielenie się wiedzą.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Filip J. 30.01.2020 11:46
Podobno w sieci dużo filmów ze studniówek z Panem wiceprezydentem w chełmskich skokach krąży ? Głowa słaba . No cóż pic tez trzeba umieć. Tak jak zarządzać miastem????.

Gerard 30.01.2020 18:40
A później ciśnienie skacze i omdlenie

Niko 29.01.2020 18:51
Zapowiedz....ale nie ma linku gdzie aplikowac

Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklamabaner reklamowy
KOMENTARZE
Reklama
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama