Polski Fundusz Rozwoju to grupa instytucji finansowych i doradczych dla przedsiębiorców, samorządów i osób prywatnych inwestująca w zrównoważony rozwój społeczny i gospodarczy kraju.
- W związku z kolejnym etapem wprowadzania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych, którego PFR jest koordynatorem, Polski Fundusz Rozwoju otwiera w Chełmie centrum doradztwa PPK - napisał na Facebooku prezydent Chełma. - Oznacza to aż 50 nowych oraz nowoczesnych miejsc pracy dla mieszkańców miasta i regionu.
Fundusz poszukuje obecnie doradcy klienta w Biurze Relacji z Klientami. Do jego zadań będzie należała m.in. obsługa infolinii informacyjnej dedykowanej Pracowniczym Planom Kapitałowym, telefoniczna i mailowa obsługa klientów w ruchu przychodzącym oraz kanałów kontaktu chat i social media czy budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami. Jakie są oczekiwania wobec kandydatów? Potrzebne jest doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, minimum średnie wykształcenie, komunikatywność i poprawna dykcja.
Kolejne wolne stanowisko to menadżer zespołu. Do zadań takiej osoby będzie należało: koordynowanie pracy zespołu doradców realizujących wielokanałową obsługę klienta, planowanie pracy oraz rozliczanie z powierzonych zadań poszczególnych pracowników oraz podejmowanie działań zaradczych w przypadku zagrożenia realizacji tych zadań itp.
Jest to oferta pracy skierowana do osób mających doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w contact center, posiadających wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i umiejętności komunikacyjne, nastawionych na jakość i utrzymywanie standardów oraz otwartych na dzielenie się wiedzą.
Napisz komentarz
Komentarze