Wymagania wobec kandydata nie są zbyt wygórowane. Wystarczy wykształcenie wyższe oraz co najmniej rok stażu pracy w mediach lub wykształcenie średnie i 3-letni staż pracy w mediach.
Pracownik biura prasowego będzie miał w swoim zakresie obowiązków m.in. kontakty z prasą, radiem i telewizją oraz organizowanie konferencji prasowych, udzielanie odpowiedzi na krytykę, informowanie o działaniach i zamierzeniach prezydenta, powadzenie strony internetowej urzędu, oraz zapewnienie asystentury prezydentowi oraz jego zastępcom.
Obecnie w ratuszu obsługą medialną zajmuje się tylko Wioletta Bielecka, jednak nie do końca spełnia ona oczekiwania dziennikarzy, o czym niejednokrotnie sygnalizowali władzom miasta podczas konferencji prasowych. Czy w związku z tym prezydent Banaszek zdecydował o zatrudnieniu drugiej osoby do obsługi medialnej, bo chce pożegnać się z panią Bielecką?
Napisz komentarz
Komentarze