PGE Obrót informuje, że nie odwiedza swoich klientów w domach w celu podpisania nowych umów lub dokonania jakichkolwiek zmian w dokumentacji. Żeby nie dać się oszukać, należy pamiętać o kilku ważnych zasadach: należy dokładnie sprawdzić tożsamość handlowca, który nas odwiedza i to, jaką firmę reprezentuje, dokładnie zapoznać się z przedstawionymi dokumentami: skontrolować wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a także sprawdzić, jakie są warunki rozwiązania umowy i w przypadku podpisania umowy, należy zachować jeden egzemplarz.
Pamiętajmy! Jeśli podpiszemy umowę poza siedzibą firmy (czyli np. w domu) mamy prawo do jej rozwiązana w ciągu 14 dni bez żadnych negatywnych skutków.
A jeśli mamy jakiekolwiek wątpliwości, możemy zadzwonić pod numer infolinii PGE 422 222 222. Często taki telefon nie tylko pozwala ochronić siebie, ale także pomaga ostrzegać innych mieszkańców danego terenu.
Sprzedaż papierosów zagrożona? Wszystko przez rygorystyczne przepisy [CZYTAJ]
Napisz komentarz
Komentarze