Oszuści są bardzo przekonujący i czarujący, kiedy mówią o tym, że będą wstawiać nowe okna, drzwi, a nawet zaplanują remont. W zamian chcą jedynie "drobną zaliczkę", która - jak mówią - pozwoli przyspieszyć prace. To wszystko jest jednak działaniem oszustów, którzy w ostatnich dniach odwiedzają lokatorów Chełmskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
- Od wielu lat rozliczamy się z naszymi mieszkańcami bezgotówkowo - przypominają władze ChSM. - Nie zatrudniamy także przedstawicieli, którzy krążą po osiedlach i naciągają lokatorów na zaliczki. Uważajmy, żeby nie paść ofiarami złodziei i natychmiast informujmy służby oraz administracje osiedli.
ChSM zaznacza również, że zawsze z wyprzedzeniem informuje mieszkańców o pracach remontowych, przeglądach, kontrolach instalacji wykonywanych przez pracowników ChSM lub firmy wewnętrzne. Każdorazowo na tablicach ogłoszeń są wywieszane stosowne ogłoszenia, zawierające informacje oraz terminie prac, danych firm, które będą wykonywać remont. Ogłoszenia takie są również opatrzone pieczątką Chełmskiej Spółdzielni Mieszkaniowej.
Telefony do administracji osiedli:
Administracja I (ul. Kolejowa 92) 82 565 67 84
Administracja II (ul. Lwowska 51a) 82 565 71 49
Administracja II (ul. Wolności 3a) 82 565 78 74
Administracja IV (ul. Szymanowskiego 15) 82 565 84 74
Teraz czytane:
Zbiorowe zatrucie w krasnostawskim internacie? [CZYTAJ]
Napisz komentarz
Komentarze