Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama Stachniuk Optyk

Zainwestuj w kompleksowe pozycjonowanie stron. Dzięki temu Twoja firma zyska zaufanie wśród internautów

Dobór adekwatnej formy reklamy dla swojego biznesu stanowi trudniejsze wyzwanie, niż mogłoby się wydawać – zwłaszcza dla małych, lokalnych przedsiębiorstw. Przy ograniczonym budżecie na marketing trzeba nie tylko wykazać unikalne zalety oferowanych produktów/usług, ale też zadbać o rozpoznawalność marki. Inaczej nie ma mowy o zyskach z inwestycji w promocję. Dlatego to pozycjonowanie stron internetowych stanowi najbardziej opłacalne narzędzie reklamowe.
Zainwestuj w kompleksowe pozycjonowanie stron. Dzięki temu Twoja firma zyska zaufanie wśród internautów

Marki z topowych w pozycji w Google mają gwarantowany wzrost popularności wśród klientów

Co robi konsument, który potrzebuje kupić konkretną rzecz albo skorzystać z usługi fachowca – pyta wśród znajomych? Jeździ po sklepach? A może wertuje gazety w poszukiwaniu ogłoszeń? Nic z tych rzeczy! Głównym źródłem wiedzy o dostępnych w okolicy ofertach jest internet, z wyszukiwarką Google na czele. Tylko w Polsce codziennie korzysta z niej ok. 25 milionów unikalnych użytkowników. To ogromna baza z wieloma potencjalnymi klientami, warto postarać się o ich zaufanie. A jak pokazują badania, miejsce witryny w rankingach ma ogromny wpływ na postrzeganie całej marki. Tym samym pozycjonowanie stron wpływa nie tylko na ruch organiczny, a więc liczbę osób odwiedzających witrynę dzięki wyszukiwarce, ale także wizerunek. Według agencji AFTERWEB aż 90% internautów lepiej ocenia te firmy, których serwisy znajdują się wyżej w rankingach Google.

Dzięki pozycjonowaniu stron dotrzesz do nowych odbiorców i rozkręcisz sprzedaż

Systematyczny wzrost zainteresowania konsumentów firmową ofertą zawsze znajduje odzwierciedlenie w wynikach finansowych – i to prędzej niż później. Dotyczy to zwłaszcza złożonych haseł oraz fraz kluczowych, o zdecydowanie największym potencjale sprzedażowym. Jak pokazują doświadczenia specjalistów z AFTERWEB, internauci wpisujący w wyszukiwarkę dłuższe sformułowania mają zdecydowanie bardziej precyzyjnie określone oczekiwania. Nie szukają informacji o jakimś produkcie, tylko miejsca w którym mogliby go zamówić. Albo sklepu stacjonarnego bądź punktu usługowego w pobliżu miejsca pobytu/zamieszkania. Specyfika pozycjonowania stron firm o lokalnym zasięgu wymusza dokładniejszy dobór najważniejszych słów. Jeżeli przedsiębiorstwo obejmuje swoim działaniem Radom i najbliższe okolice, działania marketingowe przynoszące ruch organiczny z Częstochowy czy Łodzi należy ocenić jako bezcelowe. Lepiej przeznaczyć środki na dopracowanie kampanii regionalnej niż nabijać liczbę wyświetleń strony przez użytkowników, którzy i tak nie staną się klientami firmy.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklamabaner reklamowy
Reklama
KOMENTARZE
Reklama
Reklama
Reklama