Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Jak wybrać wykonawcę kasetonu z dibondu?

Kasetony z dibondu należą do tej grupy nośników treści reklamowych, które charakteryzują się wysoką jakością wykonania, trwałością i odpornością na czynniki zewnętrzne, a także elegancją oraz estetyką wizualną. Z uwagi na swoje cechy i właściwości wybierane są coraz częściej przez przedsiębiorców z różnych branż i gałęzi przemysłu jako sprawdzone i atrakcyjne cenowo formy reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, mogące spełniać różnorakie funkcje w ramach reklamy oraz promocji prowadzonej działalności gospodarczej. Dodatkowe zalety opisywanych nośników reklamy związane są z możliwością wyposażenia je w profesjonalne moduły oświetleniowe typu led. Dzięki temu zamieszczone na kasetonach reklamowych treści widoczne będą dla odbiorców przekazu przez cały dzień, niezależnie od jego pory oraz stopnia widoczności. Wszystko to sprawia, że kasetony z dibondu z roku na rok cieszą się coraz to większą popularnością, systematycznie zwiększając swój udział w rynku nośników treści reklamowych.
  • 30.08.2018 08:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Jak wybrać wykonawcę kasetonu z dibondu?

Kasetony z dibondu – charakterystyka materiału

Stosowany coraz częściej w branży reklamowej dibond należy do grupy materiałów kompozytowych, które do tej pory powszechnie wykorzystywane były przede wszystkim w sektorze budowlanym. Sama nazwa „dibond” jako zastrzeżony znak towarowy wykorzystywana jest przez podmiot uprawniony z praw do rejestracji, jednakże na rynku usług reklamowych pod pojęciem tym powszechnie rozumie się płyty kompozytowe z rdzeniem z tworzywa sztucznego oraz wykończeniami zewnętrznymi wykonanymi z aluminium. Materiały te, w porównaniu do alternatywnych surowców, z których wykonywane są kasetony reklamowe z dibondu, charakteryzują się możliwością uzyskania idealnie równych i gładkich powierzchni, a także wyższą estetyką wykonania. Zastosowane do ich produkcji technologie pozwalają całkowicie zamaskować łączenia pomiędzy bokiem reklamy a frontem (licem) reklamowym. Z tego też względu dibond (oraz inne, podobne materiały i płyty warstwowe) polecany jest jako optymalny materiał do produkcji szyldów i kasetonów reklamowych, które wyposażone mogą być w dodatkowe moduły oświetleniowe.

Komu zlecić wykonanie kasetonów z dibondu?

Stosunkowo znaczna liczba podmiotów, które posiadają w swojej ofercie usługi związane z wykonywaniem kasetonów z dibondu oraz innych materiałów podobnego rodzaju, pozwala na wybór wykonawcy, który odpowiadać będzie naszym oczekiwaniom oraz wyobrażeniom. Poza tak oczywistymi czynnikami, które wpływać będą na wybór wykonawcy, jak czas wykonania lub ostateczna cena, należy wziąć pod uwagę także inne czynniki, w tym między innymi – możliwość zlecenia opracowania projektu graficznego przeznaczonego na tzw. lico (front) reklamy, dostępne możliwości modyfikacji nośnika reklamy, rodzaj i jakość stosowanego osprzętu dodatkowego, ze szczególnym uwzględnieniem modułów oświetleniowych typu led. Wszystkie opisane wyżej aspekty powinny zostać uwzględnione przed powierzeniem wykonania nośnika reklamy konkretnemu oferentowi, wybranego spośród wielu podmiotów funkcjonujących na rynku reklamowym.

--- Artykuł sponsorowany ---