Władze miasta szukają fachowca od promocji, który będzie zatrudniony w departamencie promocji i kultury. To kolejne ogłoszenie na to stanowisko. Poprzedni konkurs nie został rozstrzygnięty. Choć do urzędu wpłynęło sześć ofert, żadna nie spełniła wymagań formalnych. Osoba ubiegająca się o to stanowisko powinna mieć wykształcenie wyższe i spełniać wymogi ogólne, niezbędne do sprawowania tego typu funkcji. Wymagania dodatkowe to m.in.: doświadczenie w pracy public relations lub w pracy medialnej oraz w przeprowadzaniu akcji promocyjnych i marketingowych, oraz umiejętność redagowania informacji i opracowań.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie się zajmować m.in. przygotowywaniem wystąpień prezydenta oraz informacji prasowych, prowadzeniem dokumentacji fotograficznej, koordynacją spotkań, obsługą organizacyjną wizyt i uroczystości czy opracowywaniem koncepcji turystycznego i rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowania produktu turystycznego.
Kolejne stanowisko w tym samym departamencie związane jest z kulturą i turystyką. Chodzi np. o współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania tych obiektów zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami, a także prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego. Osoba na tym stanowisku będzie też zajmowała się planowaniem, inspirowaniem i koordynowaniem działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej. Kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie i co najmniej 2-letni staż pracy. Pobory na początek to kwota od 2 tys. 600 zł brutto do uzgodnienia.
Wyższe wykształcenie na kierunku prawo lub finanse i rachunkowość to wymaganie konieczne, aby skutecznie ubiegać się o stanowisko do spraw analiz finansowych w gabinecie prezydenta. Zakres obowiązków nowego urzędnika ma obejmować: dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki z udziałem miasta dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami prawa, wykonywanie analizy ekonomicznej działalności polegające na rozpatrywaniu zjawisk i procesów finansowych czy badanie szeroko rozumianych finansów organizacji, ocenianie stanu finansów, efektywności gospodarki finansowej oraz oceny przedsięwzięć i decyzji finansowych. To tylko niektóre kompetencje na tym stanowisku. Proponowane wynagrodzenie brutto od 2 tys. 800 zł - do uzgodnienia.
Prezydent miasta ogłosił również nabór na stanowisko do spraw utrzymania czystości, porządku i zieleni w departamencie komunalnym. Chętni powinni mieć wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach: budowlanym lub drogowym, architektura krajobrazu, inżynieria środowiska. Nowy pracownik departamentu będzie odpowiadał m.in. za przygotowanie, realizację i rozliczenie zadań związanych z utrzymaniem zieleni w mieście, za utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej czy czystości i porządku. Proponowane zarobki na tym samym poziomie co we wcześniejszych ofertach.
Szczegóły dotyczące udziału w konkursach dostępne są na stronie BIP Urzędu Miasta Chełm.
Napisz komentarz
Komentarze