Urząd miasta szuka pracowników

  • 06.05.2020, 10:36
  • AN
Urząd miasta szuka pracowników
Tylko w ubiegły wtorek chełmski ratusz umieścił aż cztery ogłoszenia w sprawie pracy w urzędzie. Dwie oferty dotyczą zatrudnienia w departamencie promocji i kultury, jedna w departamencie komunalnym i jedna w gabinecie prezydenta.

Władze miasta szukają fachowca od promocji, który będzie zatrudniony w departamencie promocji i kultury. To kolejne ogłoszenie na to stanowisko. Poprzedni konkurs nie został rozstrzygnięty. Choć do urzędu wpłynęło sześć ofert, żadna nie spełniła wymagań formalnych. Osoba ubiegająca się o to stanowisko powinna mieć wykształcenie wyższe i spełniać wymogi ogólne, niezbędne do sprawowania tego typu funkcji. Wymagania dodatkowe to m.in.: doświadczenie w pracy public relations lub w pracy medialnej oraz w przeprowadzaniu akcji promocyjnych i marketingowych, oraz umiejętność redagowania informacji i opracowań.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie się zajmować m.in. przygotowywaniem wystąpień prezydenta oraz informacji prasowych, prowadzeniem dokumentacji fotograficznej, koordynacją spotkań, obsługą organizacyjną wizyt i uroczystości czy opracowywaniem koncepcji turystycznego i rekreacyjnego zagospodarowania miasta oraz kreowania produktu turystycznego. 

Kolejne stanowisko w tym samym departamencie związane jest z kulturą i turystyką. Chodzi np. o współdziałanie ze służbą ochrony zabytków w zakresie użytkowania tych obiektów zgodnie z zasadami opieki nad zabytkami, a także prowadzenie spraw dotyczących ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego. Osoba na tym stanowisku będzie też zajmowała się planowaniem, inspirowaniem i koordynowaniem działań w zakresie upowszechniania różnych form działalności kulturalnej. Kandydat powinien mieć wyższe wykształcenie i co najmniej 2-letni staż pracy. Pobory na początek to kwota od 2 tys. 600 zł brutto do uzgodnienia.

Wyższe wykształcenie na kierunku prawo lub finanse i rachunkowość to wymaganie konieczne, aby skutecznie ubiegać się o stanowisko do spraw analiz finansowych w gabinecie prezydenta. Zakres obowiązków nowego urzędnika ma obejmować: dokonywanie kontroli prawidłowego prowadzenia przez spółki z udziałem miasta dokumentacji z zakresu zgodności z przepisami prawa, wykonywanie analizy ekonomicznej działalności polegające na rozpatrywaniu zjawisk i procesów finansowych czy badanie szeroko rozumianych finansów organizacji, ocenianie stanu finansów, efektywności gospodarki finansowej oraz oceny przedsięwzięć i decyzji finansowych. To tylko niektóre kompetencje na tym stanowisku. Proponowane wynagrodzenie brutto od 2 tys. 800 zł - do uzgodnienia.

Prezydent miasta ogłosił również nabór na stanowisko do spraw utrzymania czystości, porządku i zieleni w departamencie komunalnym. Chętni powinni mieć wykształcenie wyższe techniczne na kierunkach: budowlanym lub drogowym, architektura krajobrazu, inżynieria środowiska. Nowy pracownik departamentu będzie odpowiadał m.in. za przygotowanie, realizację i rozliczenie zadań związanych z utrzymaniem zieleni w mieście, za utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej czy czystości i porządku. Proponowane zarobki na tym samym poziomie co we wcześniejszych ofertach.

Szczegóły dotyczące udziału w konkursach dostępne są na stronie BIP Urzędu Miasta Chełm.

AN

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (3)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
szczesliwa
szczesliwa 08.07.2020, 00:49
trzymac sie od um chełm z daleka, płace tragedia, warunki pracy jak nędznej korporacji, obecnie musieli podnosić pracownikom nawet po 20 zł do najniższej krajowej, kto mógł to uciekł i dalej ludzie uciekają, wiem co pisze - pracowałam tam za długo - MIASTO WSCHODU WART ZACHODU (jestem szczęśliwa pracuję w Holandii (wiem za co) - tylko szkoda mi moich lat studiów oraz straconego czasu pracy w um za 2300 zł po 15 latach pracy.
Coztymkrajem
Coztymkrajem 07.05.2020, 13:33
Do biedronki za te stawki biora po zawodowce niech jak zwykle zatrudnia pociotki i nie udaja ze tam ktos wogole spelnia takie kryteria bo w chelmie urzednik wie mniej niz interesant :)
Zz
Zz 07.05.2020, 08:10
Niech sobie szukaja z takim wymaganiani i za te pienidze to po zawodowce wstyd isc

Pozostałe