W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców jeszcze w marcu zarząd CHSM zobowiązał firmę sprzątającą do zachowania szczególnej staranności podczas prac na klatkach schodowych i częściach wspólnych budynków. Klamki, poręcze i balustrady, a także włączniki przemywane są często i dokładnie środkami dezynfekującymi. Od 6 kwietnia pracownicy CHSM dwa razy dziennie odkażają klamki i panele domofonów w blokach.
Spółdzielnia na swojej stronie internetowej umieściła też zalecenia dla mieszkańców. Dla dobra wszystkich powinniśmy zrezygnować ze spotkań przed blokiem, spacerów z sąsiadami czy gromadzenia się pod klatkami.
- To trudny czas dla nas wszystkich, bądźmy razem, solidarni w walce z pandemią koronawirusa, a jestem przekonana, że wygramy – podkreśla prezes Ewa Jaszczuk.
Poza tym spółdzielnia, w zasobach której jest 200 budynków i prawie 8650 mieszkań, jak nas zapewniono - działa sprawnie. Pracownicy "pierwszej linii", czyli administratorzy i gospodarze domów mimo epidemii dbają o zapewnienie dostawy wszystkich mediów: centralnego ogrzewania, wody, gazu, energii elektrycznej i na bieżąco sprawują pieczę nad działaniem instalacji i sieci. 24 godziny na dobę reagują na zgłaszane przez mieszkańców usterki i awarie.
Działy gospodarki zasobami mieszkaniowymi i księgowości zdalnie zapewniają pełną obsługę lokatorów - online, telefonicznie i przez e-BOK. Na bieżąco są regulowane i rozliczane wszystkie media wobec dostawców, zobowiązania wobec ZUS i Urzędu Miasta. Tereny CHSM są na bieżąco sprzątane. Wszelkie zlecane usługi są rozliczane, bo nadal prowadzone są prace remontowe budynków na zewnątrz. A wszystko przy zachowaniu najwyższych standardów, zasad bezpieczeństwa i zaleceń Ministerstwa Zdrowia. To teraz priorytet.
Przedsiębiorcy mający lokale w zasobach CHSM mają możliwość wystąpienia o zawieszenie odpłatności za odpady komunalne. W tym celu należy złożyć stosowne oświadczenie o zawieszeniu bądź nie prowadzeniu działalności (druk do pobrania na stronie internetowej CHSM).
Napisz komentarz
Komentarze