"Czytam, więc gram" to konkurs polegający na opracowaniu gry planszowej lub karcianej na podstawie świata i fabuły z serii fantasy "Kroniki Dwuświata". Konkurs skierowany jest do zespołów od 2 do 5 osób w wieku od 10 do 24 lat. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 kwietnia.
Głównym celem konkursu jest popularyzacja czytelnictwa wśród młodzieży poprzez powiązanie książki z grą planszową bądź karcianą. Dodatkowo aspiracją konkursu jest budowanie u młodzieży motywacji do rozwoju kreatywności, twórczości i przedsiębiorczości. Udział w konkursie daje młodym ludziom okazję do budowania umiejętności pracy w zespole oraz prowadzenia projektu według własnych koncepcji.
Koncepcja powinna zawierać dobrze brzmiący tytuł gry, określenie, czy jest to gra planszowa, czy karciana, dla ilu osób jest przewidziana oraz szczegółowe określenie zasad gry. Do tego potrzebny jest też opis wszystkich elementów, z jakich będzie składać się gra, czyli co i w ilu sztukach gracz znajdzie w pudełku (np. kostki, plansze, karty itp.).
Napisz komentarz
Komentarze