Pod względem wskaźnika AMR (średnia oglądalność) Wakacyjna Trasa Dwójki z Chełma uplasowała nas w środku stawki – chełmski koncert był szóstym pod względem popularności spośród jedenastu w tegorocznej edycji.
- Zapowiedzi w ogólnopolskich telewizyjnych i radiowych serwisach informacyjnych, telewizyjnych programach śniadaniowych oraz internetowych tabloidach i wreszcie transmisja koncertu na żywo w telewizyjnej Dwójce to najlepsza kampania promocyjna dla Chełma, jaką mogliśmy sobie wyobrazić - przekonuje ratusz.
Jak tłumaczy samorząd dzięki przesunięciu pieniędzy przeznaczonych na Festiwal Kolory Muzyki i organizacji koncertu wspólnie z Dwójką mogliśmy pierwszy raz uczestniczyć w widowisku na najwyższym, światowym poziomie, z gwiazdami muzyki rozrywkowej z Polski, a nawet zagranicy, jednocześnie promując nasze miasto w całym kraju.
Koszt organizacji koncertu, jak przekonują urzędnicy, nie przekroczył wydatków ponoszonych w poprzednich latach na Kolory Muzyki, oscylujących w granicach 300 tys. zł, a pieniądze przeznaczone w budżecie na promocję i kulturę zostały wykorzystane najlepiej, jak to było możliwe. Ponadto dzięki staraniom prezydenta Jakuba Banaszka Chełm pozyskał na wydarzenia kulturalne dodatkowe 350 tysięcy złotych m.in. z Fundacji Lotto czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.
Napisz komentarz
Komentarze