Chełm: Sukces od telewizji

  • 23.09.2019, 11:29 (aktualizacja 23.09.2019, 13:45)
  • AN
Chełm: Sukces od telewizji
Telewizyjną relację z koncertu "Lato, Muzyka, Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki" w Chełmie obejrzało 1,545 mln widzów - informuje urząd miasta. Na koncercie z kolei bawiło się ok. 15 tys. osób.

Pod względem wskaźnika AMR (średnia oglądalność) Wakacyjna Trasa Dwójki z Chełma uplasowała nas w środku stawki – chełmski koncert był szóstym pod względem popularności spośród jedenastu w tegorocznej edycji.

- Zapowiedzi w ogólnopolskich telewizyjnych i radiowych serwisach informacyjnych, telewizyjnych programach śniadaniowych oraz internetowych tabloidach i wreszcie transmisja koncertu na żywo w telewizyjnej Dwójce to najlepsza kampania promocyjna dla Chełma, jaką mogliśmy sobie wyobrazić - przekonuje ratusz.

Jak tłumaczy samorząd dzięki przesunięciu pieniędzy przeznaczonych na Festiwal Kolory Muzyki i organizacji koncertu wspólnie z Dwójką mogliśmy pierwszy raz uczestniczyć w widowisku na najwyższym, światowym poziomie, z gwiazdami muzyki rozrywkowej z Polski, a nawet zagranicy, jednocześnie promując nasze miasto w całym kraju.

Koszt organizacji koncertu, jak przekonują urzędnicy, nie przekroczył wydatków ponoszonych w poprzednich latach na Kolory Muzyki, oscylujących w granicach 300 tys. zł, a pieniądze przeznaczone w budżecie na promocję i kulturę zostały wykorzystane najlepiej, jak to było możliwe. Ponadto dzięki staraniom prezydenta Jakuba Banaszka Chełm pozyskał na wydarzenia kulturalne dodatkowe 350 tysięcy złotych m.in. z Fundacji Lotto czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

AN

Zdjęcia (60)

Podpięte galerie zdjęć:

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (4)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
DZIDEK
DZIDEK 30.09.2019, 16:16
BRAWO POLSKA TELEWIZJA
Konrad
Konrad 24.09.2019, 12:50
Część budżetu jest przeznaczona na infrastrukturę, część na promocję i rozrywkę, część na coś innego. Nie można przesuwać środków z jednego działu do innego, nie można przerzucić nagle wszystkiego na drogi. Nie da się obliczyć profitów za reklamę Chełma, która była podczas tego wydarzenia, ale miasto zyskało bardzo wiele. Gdyby chcieć wykupić reklamę w takim czasie antenowym kosztowałoby to kilkanaście razy więcej. Więc uważam, że organizacja tego wydarzenia była bardzo dobrym pomysłem
kleszczu
kleszczu 23.09.2019, 13:43
impreza dobra trzeba przyznac... ale nie lepiej najpierw wwydać 350 tysiów na infrastrukturę w mieście żeby się dało na takie eventy dojechać bez przypału?
qazwsx
qazwsx 23.09.2019, 19:32
"ale nie lepiej najpierw wwydać 350 tysiów na infrastrukturę w mieście żeby się dało na takie eventy dojechać bez przypału?" NA WACIKI CHYBA

Pozostałe