Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Baner reklamowy - firmy Północ Nieruchomości
Reklama Stachniuk Optyk

Chełm: Sukces od telewizji

Telewizyjną relację z koncertu "Lato, Muzyka, Zabawa – Wakacyjna Trasa Dwójki" w Chełmie obejrzało 1,545 mln widzów - informuje urząd miasta. Na koncercie z kolei bawiło się ok. 15 tys. osób.
Chełm: Sukces od telewizji

Pod względem wskaźnika AMR (średnia oglądalność) Wakacyjna Trasa Dwójki z Chełma uplasowała nas w środku stawki – chełmski koncert był szóstym pod względem popularności spośród jedenastu w tegorocznej edycji.

- Zapowiedzi w ogólnopolskich telewizyjnych i radiowych serwisach informacyjnych, telewizyjnych programach śniadaniowych oraz internetowych tabloidach i wreszcie transmisja koncertu na żywo w telewizyjnej Dwójce to najlepsza kampania promocyjna dla Chełma, jaką mogliśmy sobie wyobrazić - przekonuje ratusz.

Jak tłumaczy samorząd dzięki przesunięciu pieniędzy przeznaczonych na Festiwal Kolory Muzyki i organizacji koncertu wspólnie z Dwójką mogliśmy pierwszy raz uczestniczyć w widowisku na najwyższym, światowym poziomie, z gwiazdami muzyki rozrywkowej z Polski, a nawet zagranicy, jednocześnie promując nasze miasto w całym kraju.

Koszt organizacji koncertu, jak przekonują urzędnicy, nie przekroczył wydatków ponoszonych w poprzednich latach na Kolory Muzyki, oscylujących w granicach 300 tys. zł, a pieniądze przeznaczone w budżecie na promocję i kulturę zostały wykorzystane najlepiej, jak to było możliwe. Ponadto dzięki staraniom prezydenta Jakuba Banaszka Chełm pozyskał na wydarzenia kulturalne dodatkowe 350 tysięcy złotych m.in. z Fundacji Lotto czy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego.

Powiązane galerie zdjęć:

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
DZIDEK 30.09.2019 16:16
BRAWO POLSKA TELEWIZJA

Konrad 24.09.2019 12:50
Część budżetu jest przeznaczona na infrastrukturę, część na promocję i rozrywkę, część na coś innego. Nie można przesuwać środków z jednego działu do innego, nie można przerzucić nagle wszystkiego na drogi. Nie da się obliczyć profitów za reklamę Chełma, która była podczas tego wydarzenia, ale miasto zyskało bardzo wiele. Gdyby chcieć wykupić reklamę w takim czasie antenowym kosztowałoby to kilkanaście razy więcej. Więc uważam, że organizacja tego wydarzenia była bardzo dobrym pomysłem

kleszczu 23.09.2019 13:43
impreza dobra trzeba przyznac... ale nie lepiej najpierw wwydać 350 tysiów na infrastrukturę w mieście żeby się dało na takie eventy dojechać bez przypału?

qazwsx 23.09.2019 19:32
"ale nie lepiej najpierw wwydać 350 tysiów na infrastrukturę w mieście żeby się dało na takie eventy dojechać bez przypału?" NA WACIKI CHYBA

Reklamabaner reklamowy
Reklama
Reklama
Reklama