Pozycjonowanie stron a Google Ads, czyli poradnik dla początkujących przedsiębiorców

  • 05.09.2019, 10:29 (aktualizacja 06.09.2019, 08:18)
  • Artykuł partnera
Pozycjonowanie stron a Google Ads, czyli poradnik dla początkujących przedsiębiorców
W kreowaniu widoczności w internecie, dobrze przygotowane reklamy odgrywają niebagatelną rolę. Odbywa się to na określonych zasadach, których znajomość jest sekretem sprawnie funkcjonującej strony www. Z jednej strony w marketingu internetowym króluje pozycjonowanie stron, z drugiej zaś kampanie reklamowe Google Ads. Jak się nie pogubić i wybrać dokładnie to, czego nam potrzeba? Odpowiedzi znajdziesz w poniższym wpisie!

Reklama potęgą biznesu internetowego! Przedsiębiorco, pozycjonuj swoją stronę!

Jeśli dotychczas nie słyszałeś jeszcze o pozycjonowaniu, najwyższa pora, aby nadrobić zaległości. Szczególnie, gdy prowadzisz biznes internetowy i zależy Ci na sukcesie. Jak mówi specjalista z http://afterweb.pl/, pozycjonowanie stron prowadzi do nieustannego pozyskiwania nowych klientów. Jednocześnie pozwala ono zwiększyć rozpoznawalność marki na rynku, co bezpośrednio wpływa na budowanie wizerunku w świadomości internautów. Nie ulega zatem wątpliwości, że umiejętnie promując się w wyszukiwarce Google można dotrzeć do wielu odbiorców, potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą. Dla sklepu internetowego lub firmy obsługowej jest to doskonała droga do zaistnienia na rynku. Co więcej, nie wymaga dużych nakładów finansowych - profesjonalne agencje SEO przygotowują indywidualne oferty dla swoich klientów. Chcąc zachęcić ich do współpracy, często urozmaicają swoje pakiety, np. o bieżący monitoring i raportowanie postępów.

 

Na efekty pozycjonowania trzeba poczekać. W międzyczasie reklamuj się w modelu PPC

Podczas, gdy działania w obrębie SEO i pozycjonowania wymagają czasu, wśród rozwiązań dających błyskawiczne efekty królują kampanie Google Ads. Odbywają się one w tak zwanym modelu PPC (Pay Per Click), co oznacza płatność za kliknięcie w reklamę, a nie samo jej wyświetlenie. Różnica między pozycjonowaniem stron a reklamami Google Ads jest zasadnicza: kampania przynosi rezultaty, dopóki dysponujemy środkami na reklamy. Pozycjonowanie zapewnia długotrwałe efekty, bez konieczności regularnego wpłacania pieniędzy do puli. Dzięki Google Ads nasza strona wyświetla się u szczytu wyników wyszukiwania jako reklama sponsorowana. Odbywa się to natychmiast po uruchomieniu kampanii. I choć oba typy promocji internetowej mają wiele plusów, na dłuższą metę za bardziej korzystne uchodzi pozycjonowanie. Wiele Agencji takich, jak AFTERWEB, oferuje i jedno i drugie – dostosowując szczegóły pakietów indywidualnie do potrzeb klienta. Każdy, kto rusza z biznesem internetowym i nie chce się pogubić, powinien skorzystać z pomocy profesjonalistów. W agencji interaktywnej czekają eksperci w dziedzinie marketingu, którzy na pewno doradzą i podpowiedzą, jaki tym promocji w sieci będzie optymalny dla naszej działalności.

Artykuł partnera

Czy weźmiesz udział w październikowych wyborach parlamentarnych?

Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe