Gdzie kupisz lek? Zadzwoń!

  • 26.07.2019, 11:19
  • AN
Gdzie kupisz lek? Zadzwoń!
Dzwoniąc pod bezpłatny numer Telefonicznej Informacji Pacjenta – 800 190 590 – dowiesz się, w której aptece kupisz swój lek. Połączenia będą odbierać konsultanci Narodowego Funduszu Zdrowia i Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego.

Z infolinii każdy może dowiedzieć się, w której aptece znajdzie swój lek. Przed wizytą w aptece warto upewnić się, że lek jest na miejscu. Numer telefonu do apteki zainteresowany otrzyma podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem.

Warto pamiętać, że infolinia informuje o dostępności leków. Nie udziela informacji o dawkowaniu leków, ich zamiennikach oraz nie rezerwuje leków w aptece. O te szczegóły należy pytać swojego lekarza lub farmaceutę.

Infolinia działa od poniedziałku do piątku, od godz. 8 do 18. Konsultanci informują wyłącznie o dostępności leku.

 

Jak połączyć się bezpośrednio z konsultantem od leków?

- wybierz bezpłatny numer 800 190 590;

- zgłosi się automatyczna sekretarka, która poprosi Cię o wybór tematu rozmowy;

- z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3. Wtedy połączysz się z konsultantem, który podpowie Ci, gdzie kupisz lek, którego potrzebujesz;

WAŻNE. Wybierając cyfrę 3, połączysz się z bezpośrednio z konsultantem od leków. Jeśli dzwonisz w innej sprawie, wybierz cyfrę 1 lub 2.

AN
Podziel się:
Oceń:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe