Zrzucamy kilogramy w wodzie | Super Tydzień

  • 21.06.2019, 10:18
  • red
Zrzucamy kilogramy w wodzie | Super Tydzień
Czas sensownie wykorzystać wypady nad wodę. Proponujemy mniej leżenia na słońcu i opalania, więcej pływania. Ruch w wodzie daje więcej korzyści zdrowotnych niż niejedna dyscyplina sportowa. Przez pół godziny pływania tracimy więcej tłuszczu niż podczas jakiegokolwiek innego wysiłku.

- Ćwiczenia w wodzie wymagają większych nakładów energii i mocniejszej pracy mięśni, a wtedy bardziej pobudzony jest nasz metabolizm.

- Po ok. 20 minutach treningu organizm zaczyna czerpać energię potrzebną mu do pracy z zapasów zgromadzonego tłuszczu.

- Pływanie usprawnia krążenie krwi i pomaga pozbyć się podskórnej tkanki tłuszczowej, która widoczna jest w postaci brzydkiego cellulitu.

- Pływanie poprawia ogólny stan zdrowia.

- Ćwiczenia w wodzie wzmacniają szkielet kręgosłupa, zmniejszają ból stawów i mięśni kręgosłupa.

- Reguluje też oddech, poprawia sen i dodaje organizmowi porcję endorfin, czyli hormonu szczęścia. Mamy lepsze samopoczucie i formę psychiczną.

Szybkie spalanie

Godzina intensywnego pływania kraulem przy wadze 60 kg to wydatek energetyczny ok. 1000 kcal, pływania rekreacyjnego – 360 kcal. Godzina ćwiczeń aerobowych w wodzie powoduje utratę 400–700 kcal.

Aquaaerobik doskonały dla każdego

By ćwiczyć w wodzie, nie musimy mieć superkondycji ani szczupłej sylwetki. Tylko 30 minut ćwiczeń sprawia, że spalisz 350 kcal. Możesz tak ćwiczyć, nawet jeśli nie potrafisz pływać.

red

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe