Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama

Zamiast zapłacić, wyczyścił konto

Kolejna osoba z naszego regionu została oszukana podczas internetowej płatności. Na jednym z portali wystawiła do sprzedaży dziecięcy wózek. Od klienta dostała link do płatności. Nieświadoma zagrożenia podała w nim dane swojej karty. Jak się okazało, w ten sposób ktoś wypłacił z jej konta ponad 1200 złotych.
Zamiast zapłacić, wyczyścił konto

Do dyżurnego komendy zgłosiła się w ubiegłym tygodniu kolejna oszukana chełmianka. 40-latka poinformowała o nagłej utracie pieniędzy z konta.

- Z jej relacji wynikało, że wystawiła na jednym z portali internetowych do sprzedaży dziecięcy wózek. W tej sprawie nawiązała z nią kontakt osoba, która chciała go kupić. Zaproponowała formę zapłaty z wykorzystaniem linku, w którym pokrzywdzona podała dane swojej karty płatniczej - informuje komisarz Ewa Czyż, rzeczniczka prasowa KMP w Chełmie.

Niestety, po dokonaniu transakcji okazało się, że z jej konta zniknęło ponad 1200 złotych. Gdy zorientowała się, że padła ofiarą oszustwa, zablokowała dostęp do bankowości internetowej. To już kolejne zgłoszenie tego typu oszustwa w ostatnim czasie.

- Policjanci wyjaśniają okoliczności tej sprawy i apelują o zachowanie ostrożności w tego typu transakcjach. Przede wszystkim korzystajmy z takich form płatności, które nie wymagają od nas podania danych karty płatniczej i kodów autoryzacyjnych - dodaje Czyż.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
Reklama
Reklama
News will be here
Reklama
Reklama