Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Emka 3.2024 życzenia
Reklama

Pacjencie, poskarż się do NFZ

Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do przychodni? Drzwi do poradni były zamknięte? Każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych można zgłosić na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.
Pacjencie, poskarż się do NFZ

Koronawirus ma ogromny wpływ na funkcjonowanie nie tylko szpitali, ale również przychodni i placówek zdrowotnych. Wiele osób narzeka na brak dostępu do lekarzy. Każdy, kto tego doświadczył, powinien zadzwonić pod numer 800 190 590 i przedstawić konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.

- Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie – zapewnia Narodowy Fundusz Zdrowia.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ
ReklamaDaniłosio życzenia 3.2024
Reklama
Reklama
Reklama