Pacjencie, poskarż się do NFZ

  • 18.11.2020, 09:30
  • szer
Pacjencie, poskarż się do NFZ
Placówka medyczna odmówiła Ci świadczeń? Nie dodzwoniłeś się do przychodni? Drzwi do poradni były zamknięte? Każdy przypadek ograniczonego dostępu do świadczeń medycznych można zgłosić na infolinii Narodowego Funduszu Zdrowia.

Koronawirus ma ogromny wpływ na funkcjonowanie nie tylko szpitali, ale również przychodni i placówek zdrowotnych. Wiele osób narzeka na brak dostępu do lekarzy. Każdy, kto tego doświadczył, powinien zadzwonić pod numer 800 190 590 i przedstawić konsultantowi swój problem z dostępem do świadczeń medycznych.

- Każdy sygnał rozpatrzymy indywidualnie i podejmujemy interwencję w trosce o Twoje zdrowie – zapewnia Narodowy Fundusz Zdrowia.

Infolinia NFZ jest czynna całodobowo, przez 7 dni tygodnia. Połączenie jest bezpłatne.

szer

Podziel się:

Oceń:


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Administratorem Twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu jest jest Grupa Wydawnicza SŁOWO sp. z o.o., ul. Domaniewska 17/19 lok. 133, 02-672 Warszawa.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe