Ćwiczenia w wodzie doskonałe dla każdego

  • 25.10.2018, 13:10 (aktualizacja 25.10.2018 14:08)
  • (apm)
Ćwiczenia w wodzie doskonałe dla każdego
To najbezpieczniejsza forma aktywności fizycznej, ponieważ ryzyko kontuzji w wodzie jest minimalne. Z tego rodzaju aktywności mogą nawet korzystać osoby bardzo otyłe, niepełnosprawne czy kobiety w ciąży. Woda pięknie rzeźbi ciało, więc wiele pań, nawet tych, które za sportami nie przepadają, na basenie zrzuca zbędne kilogramy.

Aqua aerobik

 - to połączenie gimnastyki korekcyjnej z aerobikiem i elementami pływania w rytym muzyki. Regularne ćwiczenia w wodzie pozwalają zachować gibkość, wysmuklają sylwetkę, redukując tkankę tłuszczową. Podczas aqua aerobiku w dynamiczny sposób angażowane są rozmaite grupy mięśni. Wodne zajęcia zdecydowanie ułatwiają likwidację cellulitu, zapewniają utratę wagi, a my sami nie jesteśmy narażeni na urazy często przytrafiające się podczas ćwiczeń np. na sali gimnastycznej.

Aqua kick-boxing

- to połączenie intensywnego treningu, jakim jest kick-boxing, z zaletami ćwiczeń wykonywanych w wodzie. Ruchy wykonywane w ramach treningu nawiązują do sztuk walki - uniki, wykopy, podskoki, zejścia, bloki. Trening jest intensywny, dość męczący, ale i niezwykle efektywny. Wzmacniane są wszystkie partie mięśniowe: mięśnie nóg, ud, brzucha, pośladków i ramion. Co ważne, nie obciążamy zbytnio kręgosłupa i stawów. Efektem systematycznych ćwiczeń jest wzmocnienie mięśnie, ale i wysmuklona sylwetka, poprawa koordynacji, czasu reakcji i redukcja cellulitu.

Aqua zumba

- to zajęcia zumby, ale na basenie. Taniec w wodzie sprawia, że tracimy jeszcze więcej kalorii, a jednocześnie nie obciążamy stawów i dbamy o kręgosłup. Aqua zumba nie wymaga umiejętności pływania. Poprawia koordynację ruchową, wzmacnia wszystkie mięśnie, pomaga schudnąć, wysmukla i ujędrnia brzuch, uda, pośladki, ramiona, likwiduje cellulit, likwiduje bóle kręgosłupa i stawów oraz dodaje energii i poprawia samopoczucie.

Aqua walking 

- to wodna gimnastyka z kijkami. To ćwiczenia bardzo podobne do tych wykonywanych podczas nordic walking, czy narciarstwa biegowego. Pracują te same partie mięśni, czyli obręczy barkowej i ramion. Aqua walking jest bezpieczny, nie powoduje przeciążeń stawów. Dzięki wyporności wody zwiększa się siła, z jaką mięśnie muszą wprawiać kijki w ruch.

Aqua running 

- to bieg w wodzie. Opór wody powoduje, że wodny bieg jest doskonałym treningiem. Liczy się tu koordynacja, ogólna wytrzymałość. Wzmacnia mięśnie i przyspiesza proces regeneracji. Jest doskonały podczas rehabilitacji przy urazach i kontuzjach, pomaga w rekonwalescencji. Dla biegaczek, które znajdują się natomiast w błogosławionym stanie, jest idealnym rozwiązaniem zapewniającym ciągłość treningów, gdyż nie obciąża tak organizmu.

Aqua step

to forma aerobiku z wykorzystaniem małych platform zainstalowanych na dnie basenu, obciążonych specjalnymi obciążnikami. Na specjalnej platformie wykonuje się pojedyncze kroki, a następnie układy choreograficzne. Są to ćwiczenia idealne dla osób, które chcą kształtować i ujędrniać ciało, poprawiać swoją wydolność oraz lubią proste, intensywne ćwiczenia na stepie. Wchodzenie i schodzenie ze stopnia to doskonały trening wydolnościowy, angażujący głównie mięśnie pośladkowe i mięśnie ud, dzięki czemu modelujemy biodra i pośladki. Szczególnie przeznaczona dla osób o słabszej koordynacji ruchowej.

(apm)
Podziel się:
Oceń:
  • TAGI:

Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu _______. _________ z siedzibą w ________ jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Pozostałe