Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Baner reklamowy - firmy Północ Nieruchomości
Reklama Stachniuk Optyk

6 kluczowych wskazówek, które nakierują Cię na sukces

Chcesz, by Twój biznes przynosił zysk? Chcesz dogonić, a nawet wyprzedzić konkurencję? Starasz się, ale ciągle nie odnosisz sukcesów? Przeczytaj, co musisz zrobić, aby Twoja firma okazała się złotym interesem.
6 kluczowych wskazówek, które nakierują Cię na sukces

1. Dbaj o jakość obsługi klienta. Oczaruj go profesjonalnym podejściem do tematu. Urzeczeni klienci, na pewno nie przemilczą wizyty u Ciebie, ale polecą Cię znajomym. Pamiętaj, że jakość obsługi nie kończy się na obsłudze w sklepie czy firmie. Klient chce mieć z Tobą kontakt zawsze, gdy tego potrzebuje. Dlatego tak ważna jest obecność Twojej firmy w Internecie. Ważne jest posiadanie strony internetowej, na której znajduje się informacja o produktach i usługach jakie świadczycie. Ważny jest podany kontakt – nr telefonu i adres.  Ważna jest w końcu łatwość odnajdywania i przypominanie o sobie w miejscach "przypadkowych", a popularnych i zaufanych, np. na stronie "Super Tygodnia Chełmskiego". Portal www.supertydzien.pl notuje miesięcznie ponad 150 000 odsłon. Sam wiesz, że najłatwiej i najprzyjemniej znaleźć to, co nas interesuje "zupełnym przypadkiem". 

2. Nie zapominaj o "starych" klientach i zdobywaj nowych. Nie skreślaj tych, którzy już raz coś u Ciebie kupili z listy swoich klientów. Co gdyby wrócili do Ciebie z zapasem świeżej gotówki? Jak myślisz, ilu z nich wie o Twoich aktualnych promocjach? Ilu z nich wie o tym czym obecnie się zajmujesz? Pamiętaj, aby zawsze pozostawiać miłe wspomnienie i aby przypominać o swoich usługach i produktach przy okazji np. świąt czy wakacyjnego sezonu. Jeśli znasz grupę docelową klientów, możesz łatwo ustalić, gdzie warto się zareklamować, żeby do nich dotrzeć. Jeśli jest to grupa poniżej 25. roku życia to niezawodnym miejscem na spotkanie się z nimi będzie Facebook i strona popularnej gazety. Jeśli grupa odbiorców jest starsza, warto zareklamować się w prasie lokalnej drukowanej. Pomysłów na format reklamy jest mnóstwo. Największą skutecznością cieszą się artykuły sponsorowane. Ich formę (np. wywiad, recenzja produktu) wybierzesz według uznania. 

3. Dostarczaj realnej wartości swoim odbiorcom. Twoi potencjalni klienci muszą mieć wiedzę o tym, że możesz im zaoferować to, czego oni potrzebują. Jeśli nagle stwierdzą, że muszą kupić produkt lub zamówić jakąś usługę, i zaczną szukać, ale nie znajdą informacji, że Twoja firma istnieje i takowe świadczy, to małe jest prawdopodobieństwo, że do Ciebie udadzą się na zakupy. Zatem krzycz, że istniejesz, czekasz, jesteś przydatny, służysz profesjonalną radą. Krzycz nie dosłownie, ale subtelnie oczywiście. Idealnym sposobem dostarczania realnej wartości odbiorcom są posty sponsorowane, artykuły reklamowe, bannery. Jeśli nie wiesz jak je skonstruować, zleć ich wykonanie specjalistom ds. marketingu. 

4. Myśl globalnie. Docieraj do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi drogami. Inwestuj w reklamy efektywnościowe, artykuły, informacje prasowe, posty na Facebooku, obecność na aplikacjach mobilnych... i wszystkie inne metody reklamowania swojej działalności. Przyłączaj się do tych, którzy mają więcej i na których renomie i Ty skorzystasz.

5. Miej przewagę nad konkurencją. Uzyskiwanie przewagi nad konkurencją, szczególnie w jej słabych punktach, wymaga dokładnej obserwacji jej działań. W godzinach pracy skup się na klientach, ale swój wolny czas poświęć na research. Im większa Twoja wiedza, tym więcej możliwości. Dobrym sposobem na prześcigniecie, tudzież "przechytrzenie", konkurencji jest posiadanie USP (Unique Selling Proposition), czyli unikalnej, jedynej w swoim rodzaju propozycji sprzedaży, która wyróżnia Twój produkt na rynku i zmienia się okresowo. Jeśli Twoja konkurencja takiego nie ma, to miej go Ty. I koniecznie poinformuj o tym odbiorców! 

6. Polegaj na innych dla swoich korzyści. Ilu twoich znajomych wie czym się zajmujesz? Kolega wie? Ma przecież tatę, kuzyna. Może ktoś z nich będzie szukał osoby, która zajmuje się np. budownictwem. Jeżeli wszyscy wokół będą wiedzieć, że Ty to robisz, to nie będą szukać dalej. Gdy zajdzie taka potrzeba, po prostu skontaktują się z Tobą. Współpracując z doświadczonym partnerem reklamowym, jakim jest "Kronika Tygodnia", możesz zyskać jeszcze więcej, niż polegając na znajomych znajomych. "Super Tydzień Chełmski" tylko na Facebooku ma fanpage liczący prawie 14 600 odbiorców, a ich liczba stale rośnie. Jeśli zdecydujesz się zamówić reklamę na Facebooku STCh, to z całą pewnością będzie ona miała większą siłę przebicia i szansę na przejęcie części naszych klientów także dla siebie. 

 Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, a Ty dobrego specjalisty ds.  reklamy, postaw na skuteczną reklamę w "Super Tygodniu Chełmskim". Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.

Twoja reklama ukaże się w papierowym, e-wydaniu "Super Tygodnia Chełmskiego", a także na portalu www.supertydzien.pl i aplikacji mobilnej. Na Facebooku "Super Tygodnia Chełmskiego" pojawią się posty sponsorowane promujące Twoją działalność. Nie czekaj. Jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Super Tygodnia Chełmskiego" możesz zareklamować się w "Kronice Tygodnia" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego. 

Postaw na skuteczną reklamę w "Super Tygodniu Chełmskim". Odwiedź naszą redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 885 851 165 – Joanna Derkacz, kierownik Biura Reklamy, 885 851 173 – Renata Kasprzak, doradca ds. reklamy, 508 400 598 – Marta Prończuk, doradca ds. reklamy.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama