To jeden z największych problemów podróżnych, którzy korzystają z pociągów. Jeśli spojrzeć na listę przedmiotów, które najczęściej giną, to są to m.in. telefony, klucze, ubrania, okulary i parasole.
PKP Intercity pomoże zapominalskim
Na szczęście PKP Intercity nie pozostawia swoich pasażerów samym sobie. Systematyczne przekazywanie zgub do wyznaczonych punktów rzeczy znalezionych i możliwość kontaktu z infolinią stanowiły podstawę procedury odzyskiwania zgubionych rzeczy.
Teraz przewoźnik poszedł o krok dalej i wprowadził opcję zdalnej weryfikacji tego, czy dany przedmiot znajduje się w wykazie rzeczy znalezionych.
Prosta wyszukiwarka
Na początku lutego tego roku PKP Intercity uruchomiła na swojej stronie elektroniczny rejestr rzeczy znalezionych. To przełom w obsłudze pasażerów. Dzięki tej innowacji każdy, kto zostawił coś w pociągu, może łatwo sprawdzić, czy należącego do niego przedmiotu przypadkiem nie znalazła obsługa.
Informacje są dostępne online, po wejściu w zakładkę „Odbiór zagubionego bagażu” na stronie www.intercity.pl, i na bieżąco aktualizowane. Wystarczy tam wejść i wpisać dane dotyczące zguby.
Żeby ustalić miejsca zdeponowania znalezionej rzeczy, należy skontaktować się z dowolnie wybranym punktem rzeczy znalezionych.
Ważny jest termin!
PKP Intercity przypomina, że na odbiór bagażu czy przedmiotu mamy 3 dni od daty zdeponowania go w wyznaczonym punkcie. W przypadku konieczności ustalenia późniejszego terminu odbioru rzeczy należy skontaktować się z takim punktem przed upływem wskazanego terminu.
Czytaj też:
Napisz komentarz
Komentarze